Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hehe... vi i denne generasjonen burde ikke ha overlevd noen av oss!! De røykte i samme stue som vi var i, ga oss ku melk å brukte flasker som ikke var tilpasset alderen!! Er jo UTROLIG AT VI HAR OVERLEVD!! Hehe.. syns verden er blitt en smule hysterisk. Vi mødre burde slappe litt mer av å ta det som det kommer. (Selvfølgelig sier jeg ikke at vi skal røyke i samme rom som ungene) Kan ikke være heldig å være så redd for å gjøre feil hele tiden....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Å jeg sov på skumgummi madrass:p hehe...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Og du vet at mange av oss ikke vokste opp? Men mor gjorde heldigvis ingen av de tingene du nevnte og heller ikke mange flere. Hun trengte ikke noen for å fortelle henne at det ikke var bra. Glad jeg har henne som mor for både jeg og mine søsken er alle fortsatt i live. Vet om veldig mange som skulle vært like gamle som meg som ikke var så heldige.
Kleint Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Satt å så på dåpsbilder fra min barnedåp. Tanten min sitter med meg på fanget og røyken i den ene hånden:) Må bare le. Tenk om det var i dag. BV neste. Hahahaha. Er enig med deg hi.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Mange behandler barna sine som porselen. Skal se de skal få seg en real smell den dagen de kommer ut i det virkelige livet, for pr i dag, er det tøft. Da har de ingen som står og synes synd på de, og syr puter under armene deres.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 leste en artikkel her om dagen, om at "superforeldre" Ødelegger for barna sine. Ikke får de i seg nok bakterier slik at kroppen klarer å hanskes med bakterier senere å ikke får de skrubbsår så de lærer at det kan være vondt å ramle ned fra ett tre. Vi skal jo forberede barna på verden, kan ikke passe på dem hele livet heller. Hørte foressten som en barnehage som ville at alle barna skulle gå med hjelm da de var ute, så de ikke skulle slå seg:p Snakk om å overbeskytte...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Jeg ble skikkelig provosert her om dagen! Venter vår første til våren, og leste litt anbefalinger vedr innkjøp. For det første, har jo noen ALT som er å oppdrive av utstyr til barn. For det andre, var det ei som skrev inn: hvis du vil barnet ditt vondt, kjøper du Natusan produkt. Mulig Natusan ikke er det beste på markedet, men både jeg og min bror ble vasket og stelt med Natusan - og jammen ble det ikke folk av oss også. Ikke er vi allergiske, ikke utpreget mye syk og kan heller ikke se uvanlige merker på kroppen. Er det virkelig SÅ farlig med Natusan? Synes jo det er rart at det er lov å selge det i Norge, hvis det er så ille som noen vil ha det til.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Jeg har også vokst opp på natusan og andre ting som ikke er å anbefale lenger. Ikke har jeg allergier eller feiler noen som helst. Så lenge det er tilsalgs her til lands så kan jeg ikke forstå at det skal være så farlig, alt blir jo testet opp og ned femten ganger.
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Nei, det er ikke SÅ farlig med Natusan. Det er ikke farlig i det hele tatt. Det er ganske mye hysteri. Hvis det verste barnet ditt kan oppleve i sitt liv er mikroskopiske doser parabener (som mest sannsynlig er helt ufarlig) så vil det gå de godt i livet. Folk må lære seg å slappe av litt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Det inneholdt i allefall tidligere parabener som her hormonforstyrrende og kan gjøre ungene sterile. Kanskje noe å tenke på nå som så mange av deres generasjon har problemer med å bli gravide? Jeg kjøper heller noe annet til mine unger uten disse skaldelige stoffene. Det går ann å tenke seg om. Nå som dere har tilgang på all denne forskningen trenger dere ikke ødelegge ungene deres med vilje bare for å bevise at dere kan.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Tåpelig. Dette er det samme som å si at mange barn har overlevd av å løpe med saks og derfor så kan dem fint få lov til å gjøre det. I dag vet man mye mer så hvorfor ikke behandle dem som "porselen"? Bedre å være på dn sikre siden, selvom enkelte er overhysteriske, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå