Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hvorfor er det så farlig å samsove dersom du røyker? Røyker jo ikke inne eller der ungen er likosm...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Risikoen for krybbedød øker betraktelig kontra en ikkerøykende mor/far som samsover med sitt barn. Vil tro det er pga det du utånder ila natta av skadelige bestanddeler i røyken som fortsatt finnes i respirasjonssystemet ditt. Barnet ligger jo ofte ganske tett inntill deg eller far og innhalerer gjerne din utpust.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Godt spørsmål egentlig. Ingen tvil om at det ER farlig da dette står skrevet "over alt". 4x økt risiko for krybbedød bl.a. Men det er vanskelig å finne ut hvorfor når man googler. Vil tro det har noe med at du konstant utånder giftstoffer + at giftgasser kommer ut gjennom porene dine/svetting/fordamping.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Nå ble jeg litt redd her.. Jeg sover ofte sammen med babyen om morningen, koselig syns jeg, men jeg røyker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå