Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Vi gleder oss til jula, i år skal vi få besøk av farfar og farmor. Vår 5åring vil ikke at de skal komme. Som vi vet om har de god kominaksjon og ingen sure miner. Han blir rett og slett sur når vi snakker om farfar og farmor. Han sier at han skal reise til mormor og morfar og han ikke vil ha noe med farmor å gjøre. Dette skjønner ikke hvor han har fra, da verken jeg eller mannen min har god og postivt forhold til de. Vi har prøvd å snakke med gutten vår, men han sier bare at han ikke vil at de skal komme. Hva bør vi gjøre? Har jo lyst til å lytte til min egen sønn, men da sårer vi farfar og farmor.... For vondt å tenke på at jeg ikke skal lytte til min egen sønn.... blir han sårret? Det kan hende at han rett og slett ikke klarer å sette ord på sine følelser... Kansje de har et dårlig forhold til hverandre.. som vi ikke har fått med oss...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Har dere forsøkt å få han til å si hvorfor han ikke vil ha noe med farmor å gjøre? Har det skjedd noe som gjør at han føler seg urettferdig behandlet og derfor vil straffe farmor? Vet værtfall at mine kan være ganske langsure om det er noe de virkelig ikke liker! Prøv værtfall å snakk med han!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Prøv for all del å snakk med han. Men du må også huske at det faktisk er DERE som bestemmer hvem som skal komme på besøk og ikke han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå