Gå til innhold

Hvordan er formen om dagen da, jenter?


Samanta Fox

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spørre hvordan formen deres var ettersom dere er kommet sirka like langt som meg og hvordan det har vært så langt.

 

Selv synes jeg at formen fram til uke 14 ca var ganske ubehagelig, men at jeg plutselig fikk energien tilbake og har kost meg på den sammen med den voksende magen som jeg synes har blitt ganske stor. Litt på oversiden av gjennomsnittlig symfyse-fundus linjen. Jeg har gått opp ca 13 kg totalt i dag, husker ikke helt hva jeg startet på, men blir sjekket ut for svangerskapsdiabetes til uka ettersom vektøkningen var så stor i forrige svangerskap og jeg ser de samme tendensene nå.

 

Den uka har jeg også begynt å få vondt i korsryggen og i går hovnet bena opp til andeføtter, jeg har blirr ankelløs og ser ut som en gammel dame. Jeg har kjøpt noen støttestrømper, men de er jo så trange, får de ikke på meg. Kan dette være riktig? Flere som har det slik?

 

Ha en fin dag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei... formen her er å fin om dagen:) Jeg å synes magen har blitt stooor... Sliter litt med halsbrann og leggkramper, så jeg oxo har prøvd støttestrømper. Ja de er veldig trange, men er deilig når man får de på tilslutt... veit ikke om det finnes andre størrelser, men det burde det jo... hmm...

Jeg tror at vekta på legekontoret er feil i forhold til jordmor sin... jeg tror jeg har gått opp ca fem kilo eller noe, men vekta hos legen står fortsatt på det samme som før svangerskapet... (jeg veit igrunn den er feil, så må få veid meg ett annet sted, har ikke vekt hjemme)

Har sliti endel med bekkenplager, men er 50% sykemeldt å formen har kommet seg igjen:)

Er i 25. uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig ganske upåklagelig. Kvalmen ga seg i uke 11 og etter det har det meste vært greit, om man ser bort fra det å være trøtt; sovner nesten konsekvent på sofaen hver kveld mellom 21 og 2130 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp med en størrelse større og litt guiden fra apoteket hvordan støttestrømpene skulle tas på, så nå er jeg spent til kvelden, om leggkrampene kommer eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...