Gå til innhold

FREDAG 13......


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Halloen og god morgen jenter!!

Tro om det blir noen sin lykke dag i dag??

For min del ser alt rolig og stille ut, og termin er ikke for over 1 uke. Må nok smøre meg med en smule til med tålmodighet;)

Noen som kjenner tegn eller bare venter og venter vi alle....?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått med ofte og kraftige kynnerem, nedpress og uregelmessige tak i 2 uker nå ca.. Og slimproppen gikk for 3 uker siden, men fortsatt ingen tegn til baby... Hadde termin den 8, så får vel bare være tolmodig og vente noen dager til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer tegn her gitt, men håper egentlig han holder seg inne til over tolv i natt :) Var på kontroll hos jordmor i går og fikk henne til å sjekke modning. hun sa det var to cm og at jeg var myk og tøylig!! :D i tillegg kom det ganske mye slim med blod i etterpå og det gjorde noe helvetes vondt når hun holdt på.. Hun tøyde litt sa hun og kunne kjenne rett på hodet til baby.. Men hun sa også at det godt kunne gå noen dager før noe skjedde.. Alltid masse kynnere om kvelden og natta, også sovner jeg til slutt og det dabber av.. :( får nok bare smøre seg med tolmodighet, men noe skjer i alle fall :) ha en fin fredag.. Skal ut å shoppe stasj til barnerom så får håpe noe skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...