Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jenta mi på tre år kom hjem med en stor kul på halsen i går. VI har ikke sett den før.. KOm plutselig, og den er på størrelse med et egg.. Den er hard og lar seg ikke flytte. HUn sier at den ikke er vond å ta på.. Den ligger nesten oppå kjevebeinet. VI var hos legen som sendte oss til sykehuset allerede idag. Han virket så stresset at jeg ble redd.. HUn er i god form og klager ikke.. Usj,, Det er så ekkelt.. Noen som har vært borti noe lignende??
Espoir Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 HVis den kom plutselig er det vel sikkert ikke så farlig (altså, ikke kreft).
Anne-B. Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Så godt at dere har en lege som tar dette på alvor.
Supermamm Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Oppå kjevebenet, som nesten i ansiktet eller kjevebenet bak mot under øret/halsen? Forklarte ikke legen noe om hvorfor han henviste dere til sykehuset?
3småtroll♥ Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Huff-skjønner at du blir skremt, men som hun andre skriver- hvis den kom sånn plutselig så er det mest sansynlig ikke noe farlig;) Godt at dere blir tatt på alvor og at det blir skjekket ut så raskt da! Lykke til på sykehuset!
Gjest 5 andre Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde noe lignende da jeg var yngre. En kul som plutselig dukket opp på halsen. Det var en pussfylt cyste. Føltes helt hard, og vokste seg ganske stor etterhvert. Helt ufralig, men den måtte fjernes operativt (narkose). Helt sikkert noe ganske så uskydig.. Lykke til på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå