ansjaangell Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 En liten film av lillejenta i magen min!
lillebie på`n igjen Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 så bra video du fikk! vi var på ultralydklinikken på lysaker og kvaliteten kan ikke sammenlignes engang - vår var så dårlig!
Guttemamma x 3 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Nydelig! Vi var også på 3D/4D. Lillegullet var ikke veldig samarbeidsvillig, men til slutt snudde han seg og vi fikk flotte video-bilder. Utrolig artig å se at han lignet veldig på de andre barna våre.
milliemor :) Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Oj, jeg synes ikke dette var særlig bra kvalitiet i forhold til den videon vi fikk. Men, kommer vel ann på hvordan barnet ligger...
ansjaangell Skrevet 13. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2009 Tok 4D UL hod Kvinnedoktoren i Tønsberg! Kostet 900 kr, men det synes jeg det er verdt.. Hun ligger veldig langt nede og skulle ha hendene forran ansiktet hele tiden, derfor ble det ikke verdens beste kvalitet.. Men fikk et lite glimt av at hun lignet mamman sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå