Lavendel*06*10* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Med førstemann fikk jeg beskjed om å bruke Purelan , men synes ikke denne hjalp noe.. Noen som har erfaring med forskjellige produkter?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 LANSINOH lilla tube. jeg kjøpte min på nette men har sett de på apotek 1 de har også amme innlegg i samme merke som er super myke bruker det på natten nå om det har begynnt å lekke litt.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Fikk anbefalt noe som heter brystvortecrem/ brystvortesalve (husker ikke helt).. Er en relativ stor tube som står sammen med ammeinnlegg ol. Kjempegod! Bruket den en del, og mini brydde seg ikk om at jeg brukte den så kunne amme i vei på tross av at jeg måtte bruke litt salve..
<3lovebaby<3 Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Fikk tips av ei venninne nå om ei øye salve(faktisk)som heter simplex tror jeg, den skal legges som en tynn streng i såret(hvis det er skikkelig sår da). Amme minst mulig på den puppen, inntil såret har grodd. Du ammer på den andre puppen utenom måltidene omnødvendig. Den salven skulle vist være kjempeeffektiv og hun er erfaren mamma og ammer for 4.gang nå. Amming i tvillingstilling skal også forebygge eller bedre såre brystvorter. det er jo som oftest sugeteknikken t babyen som er feil når brystene blir såre:) Lykke til
husmus &2 Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Jeg fikk også tips om Simplex på ammehjelpen på Riksen og synes at den funket mye bedre enn Purelan.
satser & vesla Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Hei. Jeg også prøvde purelan, men syntes den var litt for "hard" og klissete. Jeg fant en ammesalve i en barnebutikk her i Trondheim, den er laget lokalt og jeg er kjempefornøyd med den. Ser på boksen at de har en nettside der man kan bestille: www.lykkeligsomliten.no Produktene er utviklet av leger og er helt naturlig. Jeg bruker også ammesalven som lypsyl når leppene mine er tørre - fungerer kjempefint! Jeg skal prøve de andre produktene også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå