Gå til innhold

hadde jo bestilt baby til fredag den trettende...men... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da må hun forte seg litt tror jeg!

neida, jeg har jo ikke termin før på mandag, da. men sitter her og kjenner veldig på kraftige, ganske regelmessige kynnere som har blitt ondere og ondere i løpet av kvelden, og er nå redd for å gå og legge meg, hehehe! husker fra sist at jeg satt hele kvelden og bare VENTET på at riene skulle ta til, men våknet like jækla gravid morgenen etter, hihi...

vel - jeg får vel bare lalle, kan ikke sove vekk hele morgendagen heller...det kunne jeg sist, men har jo flere enn meg selv å tenke på denne gangen! ;-)

hilsen en som håper på en søvnløs natt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg! :) Er fremdeles maaaaaaaange timer igjen av fredag den 13. :)

Skrevet

ah misunnelig jeg altså! håper det blir fødsel på deg iløpet av fredag 13 :o)

Jeg får ikke sove av andre grunner...har så mye vann i kroppen og tungpusta og sliten - at jeg ikke får sove...alt verker og jeg er LEI! og enda 19 dager til termin... blir liksom værre når man legger seg ned!!

masse lykke til :o))

Skrevet

Jeg hadde først bestilt 2. november. Da det ikke slo til bestilte jeg fredag 13, men det ser ikke ut som det blir noe av heller. Så nå satser jeg på Nyttårsbarnet.. Hehe

Skrevet

God formiddag - har det kanskje skjedd noe med fru Abracadabra i løpet av natten likevel?

Jeg tenkte også at 13.11.09 hadde vært en veldig fin fødselsdag (enkel og symmetrisk tallkombinasjon å huske), men som førstegangs uten tegn på at noe er i gang er det nok fåfengt å tro at noe skal poppe ut på 14 timer....

Har menstermin i dag og UL på søndag, så kanskje kanskje det skjer noe i løpet av helgen?????

God fredag til alle utålmodige og tålmodige sjeler:-)

Skrevet

Min kan godt holde seg til over fredag den 13 :) Men jeg har to cm åpning og er veldig moden i følge jordmor, så dette kan jo bli en spennende helg :)

Lykke til :)

Skrevet

hmmm,nå er vi spente på om bestillingen har gått igjennom...krysser alt;-)

Skrevet

hei alle sammen og takk for lykkeønskninger, men neida, sitter her like svær og herlig jeg, hehe! :) huff. har hatt tildels sterke kynnere i hele dag, og har ondt i korsryggen hele tiden for tiden...jaja. får basere meg på å ha det sånn i 17 dager til trur eg!

tenkte jo at i dag når jeg hadde så mange planer så måtte fr13 eller murphy's lov slå til og ødelegge! men neida, alle planene gikk knirkefritt, hehe.

veeeldig deilig, for vi har hatt vaskedamer i dag - jeg gidder ikke vaske lenger, og mannen min er velmenende men uten vilje til gjennomføring...så jeg trumfet gjennom vaskebyrå...SÅ deilig å kome hjem til rent hus! woohoo! :D

også begynte fliseleggeren på kjk, han skal gjøre det nesten ferdig i morgen, og helt ferdig mandag. det har stått i årevis uferdig (vi har jo ikke bodd her!), så det skal bli SÅ deilig å få det gjort!

lurer meg på hva jeg skal finne på i morgen for å "erte" på meg litt veer? julehandel kanskje. :) avansert kakebaking - da må jeg kanskje løpe fra det midt i prosessen? hihihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...