zassy☆ Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Åh jeg er så forelsket og glad i kjæresten min! Selv om vi har vært sammen i snart 9 år er det godt å kjenne den forelskafølelsen innimellom! Hadde en kjempekos samtale med ham på tlf nå og merker jeg sitter å smiler for meg selv lenge etterpå. Vil vel ingen sted med denne tråden, bare høre om flere kjenner på lykken og kanskje vil si noe fint om sin kjære? ønsker å skape en positiv tråd innimellom alt det andre.. Så sett i gang folkens, la kjærligheten blomstre! hehe
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Jeg er så heldig at det skulle ikke vært lov. Kjæresten min må være det flotteste mennesket som finnes
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 hehe.. Har det på samme måten her. Føler at etter at vi ble gravid har bare forholdet vårt blitt enda sterkere å bedre. Har det bare helt vidundelig om dagene!
zassy☆ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2009 Så koselig å høre bolledeig og kabari er ikke gravid enda selv men håper vi også kommer enda nærmere gjennom en graviditet. Ha en fin helg!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Har samme følese, spesielt når min mann kommer hjem etter 4 uker på jobb.. da har jeg den nyforelskede følesen Har nå holdt sammen med han i 13 1/2 år og gift i 6 av dem.. Jeg var 16 år og han 23 når vi kom sammen, vi er begge fra samme bygd der alle kjenner alle Nå har vi bodd i en nybygget Villa i 5 mnd, og vi stortrives... Og vi gleder oss til nr 4 kommer, selv om min mann ville bare ha 2.. Han er så søt der han sitter og grubler på navn og triller på tom barnevogn :)
Symbio Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 ååååh, denne må jeg bare hive meg med på!! Min samboer er min beste venn. å den herligste kjæreste en jente kan ha! Å det har bare blitt bedre etter at jeg ble gravid. Det er så deilig å han i livet mitt, er så trygg med han! Dette er ekte kjærlighet <3
Symbio Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Forresten, så syns jeg det var rett å slett herlig å lese litt lykke å kjærlighet. Godt at det også finnes noen som har det bra sammen med hverandre!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Kjenner meg igjen her Vi hadde late slåsskamp inatt, lo så vi grein etterpå. Og idag hadde han dårlig samvittighet og lagde en suuuper middag til meg. Pepperbiff med løk champignon og fløtegratinerte poteter Jepp, elsker han av hele mitt hjerte, og har gjort det i snart 4 år nå.
zassy☆ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2009 Så koooselig å lese dere! Netti86 dårlig samvittighet etter lekeslåssing med masse latter? Hehe, så godt med latterkrampe!
zassy☆ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2009 Enig h*nblir*hun Viktig å fokusere på det gode innimellom, er jo lett (og forståelig) at det blir laget tråder når man sliter el trenger hjelp, men det er også plass til de positive kjærlighetsfylte trådene Skal kose meg glugg med kjæresten ikveld før han reiser bort på jobb igjen i morgen. Blir nok slik at jeg setter ekstra stor pris på han når vi får savnet hverandre av og til
Symbio Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Ja det var så godt at dette temaet også kom opp! At jeg ikke tenkte på det selv! Men for min del så skjønner jeg også alle som skriver om sine bekymringer. Godt at det er plass til alle:) Håper alle kan ha det like godt som jeg har det!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Ja han fikk dårlig samvittighet fordi jeg fikk 3 små blåmerker midt på armen. (klarte å lage noen på han og da hi hi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå