Libido- Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg ligger her med alle symptomer på influensa, uten feber. I dag fikk jeg høre at flere her har fått påvist SI uten at de hadde feber. Jeg har hele tiden forestilt meg skikkelig høy feber. Men det er jo de som får det veldig mildt også. Jeg blir så eitrande irritert over at de ikke tester alle som ønsker det. Tenk om det er det jeg har, kan jeg ikke få det bekreftet og si; Jeg har hatt det og trenger ikke bekymre meg for det noe mer! Nå vet jeg at de kun tester risikogrupper, så jeg gidder ikke ringe å spørre engang. Men så til spørsmålet mitt. Jeg vet at en på jobben ble testet for antistoff da han var på bedringens vei. Han er ikke i risikogruppe. Er det billigere og lettere for dem og ta en slik test? Er det en muligheten at det er lettere å få testet antistoff? Håper noen vet noe om dette =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 I kommunen jeg bor tester de ingen lenger.. Om du så har alvorlig astma og begynner føle deg tufs har symptomene får det bare stå til.., med mindre du må på sykehuset.. der regner jeg med at de sjekker,, I vår kommune er de helt tomme for tester. Så regner med at kun sykehuset som tester her nå.. Helt tåpelig spør du meg..
Libido- Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Ja ikke sant? Skal jeg eller skal jeg ikke holde meg hjemme i 7 dager? Skal jeg la være å gå på butikken? Holde meg unna BHG? Tenkte kanskje at denne antistoff testen var en annen en den som påviser SI?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Nei jeg vet da pokkern .. Hehe.. Lille på 6 mnd har hatt diare nå og hoster ganske stygt.. Men ingen feber.. Elsdte på 4 år hoster og er litt groggy i halsen.. Men ellers helt i hundre og ingen feber.. Jeg hoster og har litt vondt i hodet men ellers tipp topp.. Mannen er sliten.. Hadde jeg ringt til legen så hadde de ikke sjekket oss.., men de få symptomene alene kan jo ikke være nok til at man skal isolere seg i en uke.. Jeg mener det er vintertid og forkjølelsestid nå.. Hadde vi kunne fått testet ihvertfall de små så hadde det vært litt lettere.. Vi lever akkurat som normalt, som at vi er forkjølet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå