Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Vi holdt på, og jeg har et inntrykk av at han likte meg godt.. Men ikke var klar for forhold.. Jeg ble litt nervøs for å få følelser for han, for jeg var nok alt litt betatt! Så jeg bestemte meg for at nå kunne jeg ikke bare ha sex med han, og ville avslutte det hele før følelsene kom på ordentlig. Jeg var godt i gang også, men en mnd etter siste samleie testet jeg posetiv.. Jeg var gravid, og måtte dermed ta kontakt igjen. Han var veldi negativ til å fullføre svangerskapet og ønsket at jeg tok abort, etter mye frem og tilbake valgte jeg likevel å fullføre det. Jeg sitter derfor her høygravid og grubler litt.. Vi har kontakt, men ikke mye.. Når vi er sammen smiler og ler vi, diskuterer navn til den lille i magen. Vi er utrolig like på såå mange måter, jeg har aldri opplevd at en mann har vert så lik meg! Problemet er at hvis jeg sier det ikke er noe der, så lyver jeg! For det er noe der, kjemien er der, den trygge gode følelsen når vi er sammen. Når jeg er med han blir jeg helt vill inni meg!! Jeg vet han liker meg også, men ikke hvor godt.. Før jeg ble gravid fortalte en felles kompis meg at han hadde sakt til han at han synest jeg var utrolig pen og hyggelig. Etter jeg ble gravid, trakk han seg litt vek.. Forstålig nok siden jeg har gjort han til far mot hans vilje.. Men jo mer tiden går jo mer får vi kontakten igjen.. Hvordan høres dette ut, burde jeg fortelle han om mine følelser?? Eller skal jeg bare la ting gå og håpe at det er noe som snart går over. Slik jeg har gjort til nå, i snart 11mnd.. Tror dere jeg ødelegger det hele hvis jeg forteller han det?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hvorfor iallverden vil du bli sammen med en mann som var negativ til svangerskapet, trakk seg unna når du ble gravid, ville at du skulle ta abort og har tatt lite kontakt med deg?? Jeg slutter aldri å undre meg over hvor dere finner disse mennene og hvorfor dere vil være sammen med slike menn?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Hvis han var negativ til et forhold i utgangspunktet, spørs det vel om det ikke blir for overveldende med et forhold pluss det å bli far! Tror jeg ville ha sett reaksjonen på fødselen og månedene etter fødselen. Er du heldig, kan det være at han har lyst til å være hos deg og babyen etter fødselen fordi han blir så betatt av begge to...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Fordi jeg på mange måter kan forstå han, en mann får ikke den følelsen for et ufødt barn som en kvinne. Det er så lett å si at han vil hun skal ta abort. Jeg vil tro det tar litt lenger tid for en mann å venne seg til tanken at han skal bli pappa, hvertfall når han ikke er med kvinnen som er gravid til hverdags.. Mye av grunnen til at vi ikke møtes så ofte er nok for jeg har trukket meg vek også, jeg ønsker ikke ødelegge for at vis skal kunna ha bra kontakt når babyen kommer. HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 At du gidder å unnskylde slik oppførsel
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Det kan skje til og med med en samboer, at han tvinger dama til å ta abort. Eller omvendt, at dama tar abort uten samboerens vilje. Etterpå prøver de å fortsette samboerskapet, men det kan jo ikke være lett.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Han har aldri presset meg til noe, jeg har blitt presset til abort før. Så det er nok derfor jeg ser ¨posetivt¨ på hans reaksjon i forhold. Han har vert ærlig med meg da jeg har spørt han hva hans mening var.. Det var aldri noe bråk, han sa bare ikke så mye.. Men som jeg sa over, han har begynt komme litt og litt mer på banen etter som tiden går. Og han ønsker kontakt med barnet, vil gjerne vere på sykhuset når jeg skal føde.. Men ikke med på fødselen, for der vil jeg ikke ha han . Hi
Tilbud med 2 ute Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Dere er jo ikke sammen nå, så du mister jo ikke noe av å fortelle ham om dine følelser. Er jo heller ikke snakk om en fyr som dumpa deg fordi du ble gravid og valgte å beholde, så han har jo ikke skuffet deg sånn sett. Han har jo rett til sin mening angående barnet, og det at han ville ta abort var hans syn. Nå må han belage seg på et liv han ikke i utgangspunktet ville ha, men kan jo hende det går seg til, han trenger nok bare mer tid på seg enn om han ville at du skulle beholde fra første stund. Min eks ville også at jeg skulle ta abort, men jeg valgte å beholde, og da slo han opp, men han har jo faktisk stilt opp som far han. Har dere det bra når dere er sammen så skjønner jeg jo at du tenker at det hadde vært koselige å være kjærester. Jeg hadde nok ikke greid å ikke si noe med tanke på at det er faren til mitt vorende barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå