Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Satt i stua i kveld og vi har en Doro babycall på soverommet til datteren vår. Er to deler, en som skal brukes ved siden av barnet (del 1), og en walkie-talkie del vi kan ta med oss som vi hører barnet i (del 2) I kveld lå tøtta på stuegulvet og lekte. Plutselig var det skikkelig skrik i babycallen i stua. Tenkte vi kanskje hadde del to på feil frekvens, og at vi fikk inn noen andre sin. Skrudde den av da. Når jeg skulle legge jenta i kveld, så så jeg at del 1 hadde samme frekvens som del 2, kanal 5. Og del en på soverommet var skrudd av, for den måtte jeg skru på.. Ble litt rotete, men håper noen forstod. Er dette teknisk mulig? Noen med lignedne opplevelser?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Var nok bare en annen babycall du fikk inn da
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Tror jeg slår meg til ro med det. Det går altså an så lenge mottaker-delen er på? Så sjelden vi bruker den så er helt grønn på den babycallen Takk for svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå