Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere absolutt MÅ ha, og hva er den tingen dere absolutt IKKE tåler? Kanskje dette blir en litt morsom tråd?:)

For min del, så må jeg ha sjokolade,appelsinbrus og vanilje-te (får grineanfall hvis jeg ikke får tak i). Og tåler absolutt ikke løk-lukt, spesielt i kjøleskapet (matrester fra middag osv..). Har også sluttet å bite negler fordi jeg rett og slett syns det er motbydelig. Før har jeg aldri tenkt over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sommer var det fersken, nå er det klementiner :D

Iskaldt vann nå, før var det iskald appelsinbrus.. Veeeldi viktig den er kald ;)

Jeg har alltid elsket aprikossyltetøy på skiven, men nå tåler jeg ikke se på det en gang!! Pølse i brød gjør meg kvalm, men det har det alltid gjort men ikke så mye som nå..

Kommer ikke på noe annet

Skrevet

Gullerøtter,veeeeellldig kaldt vann ellers går det ikke å drikke det,klementiner,super frisk/sterk tyggis og nesespray hehe..Ellers må jeg ha vann på nattbordet !!

Fikser IKKE noe som er bare søtt feks ren sjokolade(må være med nøtter el)brus etc:)

Skrevet

Klarer meg ikke uten noe søtt hver dag... ikke noen spesiell søtsak, men det må være søtt :P har gått en del i kinderegg, men det blir dyrt i lengden :P stakkar tennene mine, jeg som aldri har hat hull må nok bare belage meg på borring etter fødsel :P

men ellers: kald vann, tomat, majones er veldig godt :D

mens fiskekaker, supper (alle slags) klarer jeg ikke, og brekker meg bare tanken :P

Skrevet

MÅ bare ha klementiner. Spiser sykt mange om dagen, Helst himmelsk! Må også ha knekkebrød med nøkkelost eller brunost- som jeg for øvrig ikke likte før graviditeten. Marsipan og marsipankake blir jeg kvalm bare av tanken på- noe jeg vanligvis er veldig glad i;-)

Skrevet

MÅ fortiden alltid ha chockofrokost + melk i hus , appelsinjuice, sjokkomelk og klementiner! drikker 1/2 liter vann fra nattbordet hver natt - så den må stå klar når jeg legger meg!

jeg og har behov for å spise noe søtt hver dag - helt ekstremt...går mest i sjokolade og "gelegodterier"

klarer ikke tanken på at noen skal steke en pakke bacon i huset - og alt som har med svinekjøtt klarer jeg ikke tanken på!!

Skrevet

ISBITER!!!! MÅ ha de å tygge på:o)

Skrevet

Jeg MÅ ha brødskiver med brunost & syltetøy ... Hehe! :) Livsviktig blitt! Hm, det jeg absolutt ikke tåler vet jeg ikke.. Det er ikke noe spes denne gangen ;)

Skrevet

Hmmm.. Troika MÅ jeg ha *rødme*, og tonnevis med kaldt vann!

I tillegg er det viktig med tilgang på crispy og sure norske epler.

Og så har jeg foretrukket cevita appelsinjuice(det er den eneste som funker) hele svangerskapet... Og jeg som aldri drakk appelsinjuice før.

Forrige gang tålte jeg ikke lukten av shampo(spesielt mannen sin), men denne gangen var det bare litt i begynnelsen. Har nye ingen "tåler ikke" pga svangerskapet. Bare det vanlige; makrell i tomat og sild i lake.. Får grøssninger bare ved tanken!

Skrevet

eg må ha mandariner .. en pose kvar dag...og eg er littt alergisk,,, men det er noe som står på må lista mi.. og så kake menn :) eg tygger innpå... nam nam nam

Skrevet

MÅ ha en iskaffe med mocca-smak hver morgen. Har jeg glemt å kjøpe begynner jeg seriøst nesten å grine..! Var sånn forrige svangerskap også..

Klarer ikke makrell i tomat, og mannen spiser det til frokost hver dag..usj..

Skrevet

Har det ikke helt ekstremt, går ikke av skaftet om jeg ikke får. Men sjokolademelk er viktig! Og karamell- eller sjokoladeis, men så smaker det aldri så godt som jeg ser for meg, blir alltid litt skuffa.

Kyllingfilet, av alle ting, er ekkelt.

Skrevet

Jeg slenger meg med på Litago sjokomelk og skummet melk.. Aldri drukket så mye melk før. Og melkerull mmmm.. Og sånn tykklefse med kanel.. Hller ikke likt spesielt godt før :)

Haaaat er tran og lukt av litt sur skinke eller noe.. Sånn kantinelukt..

Skrevet

må ha sjokoldemelk,også drukket mye mer melk enn til vanlig. Appelsin juice og tygd noe innmari med isbiter, og kaldt vann...mhhh..ellers har kostholdet vært noe mer usunt enn til vanlig.

Skrevet

Sjokomelk, viktig at det er den fra Tine, den brune pakken :)

Haagen Dazs is med karamell og stratos... Mmmmm

Har også hatt kick på sushi, men det har aktisk gitt seg litt. Og frossen Japp.

Ikke så veldig sunne ting akkurat, men men, det får våge seg.

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke tåler flytende Gaviscon! Jeg brekker meg hver gang jeg prøver, og det er veldig synd iom at jeg har konstant halsbrann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...