Gå til innhold

Dere som er begynt med julegavene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken gave er du mest fornøyd med sålangt?

Og hvem syns dere er vanskeligst å kjøpe til?

-Vi gir mannens bestemor en digital bilderamme med maaaasse bilder på av hele slekta. Hun blir alltid stående og se på vår, og er umåtelig fascinert av denne måten å vise bilder på (sååå mange bilder, så tar den sååå liten plass). Den tror vi slår an =)

Vanskeligst er svigers og mine besteforeldre. Ingen av de ønsker seg/trenger noooenting som helst, og det er disse gavene vi sliter med hvert eneste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være den minnekort-leseren til sviger slik at de kan overføre sine digitale bilder fra kamera over til pc uten bruke av ledning. Av den enkle grunn at de ALLTID klarer å rote bort ledningene :)

Så får satse på at de klarer å holde orden på den da :)

Skrevet

Jeg har bestillt krydderposer til min bror som elsker matlaging - en nerdegave. Han kommer til å elske den gaven, og jeg har slengt med en del poser fra land han ikke behersker. Legger ved en kokebok fra den regionen.

Fadderbarnet mitt får en julekrybbe fra The willow tree i deler, men Maria kommer på julaften. Hun er 3 år, og er veldig opptatt av julefortellingen. Den gaven er jeg spent på, men håper den vil følge henne hele livet.

Jeg sliter med mine foreldre som ønsker veldedige gaver. Det er enkelt, men jeg vil så gjerne skjemme bort min kjære mor:) Pappa lager jeg fløtekarameller til, og det elsker han uansett.

Akkurat nå bestillte jeg Vente, blinke av Gunnhild Øyehaug, og filmen Lost in translation som hun nevner ofte i boka (tror jeg:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...