Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Klarte å presentere meg selv med feil navn De som som allerde viste navnet,hold på å le seg fårdærva
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg er litt usikker påhva sakt er for noe jeg, men derimot har jeg sikkert SAGT endel MORSOMME ting.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Ikke meg, men min mor har en tendens til at ting kommer ut feil.. Blant annet: Norton antivirus blir anti-norton Live update blir Leif update Immunforsvaret blir immunitetsforsvaret Barbequesaus blir Bequerellsaus Tja, kanskje ikke så morsomt, men vi gliser mye av henne for det;)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Ikke nå i voksen alder som jeg vet... Når jeg var liten klarte jeg ikke å si humle. Det ble til humlelumlelumle mens tunga gikk ut og inn av munn. Ingen som aner hvorfor ikke jeg klarte å stoppe, men dere kan tro alle var flinke med å peke på humler og be meg si det mange ganger den sommeren :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå