Gå til innhold

Hva skal barnet hete! Gi din stemme;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg klarer ikke å bestemme oss, og nå er den lille guttne rett rundt hjørnet.

Isak eller Elias ? (evt. andre forslag i samme "sjangeren")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isak:)

Skrevet

Jeg stemmer på Elias, selv om det er poppis..

Skrevet

Isak

Jakob

Joshua

Lukas

Adam

Aron

Gabriel

Jonas

Johannes (min favoritt)

Mikael

Samuel

Markus

Filip

August

Eller...... hold deg fast: JESUS!!!

Skrevet

hehe, takk for mange forslag 23:04! Setter pris på at du orka å skrive ned alle de navnene. Nå høres nok vi ut som vi er veldig religiøse, men det er nokså tilfeldig at både Isak og Elias er bibelske navn :) Hilsen HI.

Skrevet

Hehe, jeg liker bibelske navn, har jo en Jakob selv, og vurderer også kanskje Isak til neste om det blir gutt. Jeg syns Johannes er veldig fint, men det er nok ikke aktuelt.

Skrevet

Jeg tror dere må se han ann først og da finner dere fort ut om han er en Isak eller en Elias ;)

Skrevet

ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK ISAK

Glemte jeg å si at jeg syns ISAK er det fineste navnet??? :)

Skrevet

Er tante til en Elias,og syns det er veldig fint, men jeg syns faktisk Isak er finere,så da stemmer jeg for det;)

Skrevet

Alle er tante til en Elias.. Hvorfor ikke gi ungen et navn som ikke halve klassen hans vil ha?

Skrevet

Isaac! Elias er vel en redningsbåt i Lunvik :-)

Skrevet

isak!! tenker på barnetv båten Elias jeg. liker ikke det.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...