Gå til innhold

Til dere som har hatt den berømte svinesjuka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sånne som blir lett sjuke ellers også? At dere har lett for å få sesonginfluensa?

Eller blir dere vanligvis ALDRI sjuke, men har blitt smittet likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er aldri sjuk, så skjønte ikke hvorfor jeg skulle bli forkjølet nå. Så var det svineinfluensa. Hadde meget lette symptomer det og hadde aldri trodd det om jeg ikke fikk det påvist.

Skrevet

Jeg er så og si nesten ALDRI sjuk, og har heller ikke fått det (foreløpig, selv etter 2 uker med dritten i hus).

Men gubben som blir lettere sjuk og begge jentene har det mest sannsynlig nå:( Vi VET jo ikke, for vi har ikke blitt testet.

Skrevet

Mannen min har aldri tidligere hatt influensa, og han var den som dro det inn her i huset. Jeg har hatt sesonginfluensa flere ganger.

Skrevet

Pleier heller ikke å få noe, men fikk denne, men det er fordi dette er "nytt".. man har ikke antistoffer, og da får man gjerne et snev av det..

Skrevet

Jeg har ikke hatt den, men datteren min på 4 har nettopp vært syk. Og hun er aldri syk ellers.

Skrevet

Jeg tror jeg har svineinfluensa nå, og jeg har aldri hatt vanlig influensa før. Er veldig sjelden syk.

Skrevet

Jenta mi på 11 har hatt den, og hun blir aldri syk! Jeg har tatt vaksina, men blir egentlig heller aldri syk. Har sluppet unna foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...