Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Sprø kollega, fatal feil, pinligste øyeblikk etc På min tidligere arbeidsplass jobbet det en dame som var ekstremt kontrollerende. Hun hadde ansvar for alt av kontorrekvisita, og jaktet i ukevis på synderen da en stiftemaskin som hørte til på kopirommet ble ødelagt (ingen som anga synderen). Den beste historien knyttet til denne damen skjedde med en kollega av meg. Hun hadde vært på do og gjort sitt fornødne. Da hun kom ut sto denne damen og ventet på tur. Kollegaen min gikk inn på kontorer sitt. 1 min senere kom denne dama inn til henne... Hun hadde følgende å si til min stakkars kollega: "bimmelim kan vi gjøre på jobb, bommelom gjør vi hjemme!!".
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jobber i et parfymeri, en gang kom det ei dame inn i elektrisk rullestol. rollestolen hennes begynte å kjøre rundt av seg selv, den ble løpsk..... Og det det endte med var flere store tester stativer som veltet og varene fløyt i hele butikken..... Trodde seriøst at det var et jordskjelv da.... Ikke så morsom der og da, men når jeg tenker på det nå så flirer jeg godt..... Gikk bra med dama da...
Tante Bassa Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jobbet tidligere på et bo og behandlingssenter. En morgen skulle jeg stelle ei gammel dame, men ho orket ikke å stå opp den dagen fordi ho hadde sååå vondt i tennene sine. Tennene lå i et glass på nattbordet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå