lurer og lurer :) Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har så lyst så lyst!! Og jeg er så utålmodig! Sluttet på pilla 10 oktober og har hatt en mens siden den gang. Skulle hatt EL nå på søndag, men ingen tegn til den. Den kan jo ha gått stille forbi uten at jeg har merket det Hadde litt mageknip-følelse her om dagen, som varte hele dagen og litt utover natta.. Men hvor mange blir egentlig gravide på første pp? Noen som har lyst å dele sin historie?
lurer og lurer :) Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2009 Ojda, den kom visst opp to ganger på siden her! Sorry!
LillePersille88 ? Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Gjennomsnittet ligger på 6pp før man blir gravid. Noen blir gravide i 1pp, andre bruker myye lenger tid. Hos meg og sambo tok det 11pp før det klaffet! Men fikk bekreftet MA dagen jeg skulle vært 13+0, hadde da vært dødt i 3-4uker. Nå er vi inne i 2 pp etter dette, og håper det ikke tar like lang tid som sist.
Luna har født. Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Jeg ble gravid på 1pp med begge mine barn. Jeg og min mann tror vi har egg og celler som kaniner og er derfor veldig spent nå. Starter 1 pp denne mnd og ønsker oss nr 3. Men har stooor forståelse dersom ingen synes veldig synd på meg om det ikke klaffer med en gang Nå har jeg hatt hormonspiral i 6 år da, så denne gangen er det litt annerledes.... Lykke til, det går ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå