Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Noen som "ser" som ser hvor ringen min er, kranglet med gubben her om dagen og tok den av meg i stille sinn. Nå finner jeg den ikke :'(
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Kan noen se min også? Tok av min på søndagen, da jeg har så mye vann i kroppen at det gjorde vondt å ha den på.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Vettu, det er du som er umoden som kommenterte det du gjorde. Vi har faktisk hatt en del problemer i det siste. Dette har ingenting med utroskap, fyll eller faenskap å gjøre. Og det at jeg tok den av var bare for å "komme" meg litt bort for en liten stund. Skam deg din frekke faen!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Skjønner godtat du ble irritert. Slike bedrevitende kjærringer kan bare holde kjeft når de ikke vet hva situasjonen er engang. Og den der jævla ørna kan du stappe i ræva, håper den flakser. Gå inn på Spå/horoskop-forumet HI, det er sikkert folk som kan hjelpe deg der
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde selv mistet forlovelsesringen min en gang og ringte i fortvilelse til Team eth spålinje, siden jeg vet at hun som driver det er seriøs og testet av media med gode skussmål flere ganger. Det er en der som heter Bjørg, som er flink på å se ting. Tror hun som hjalp meg het Eva, men er usikke rpå om hun er der fremdeles. Det avr ganske skummelt- hun så raskt og klart at datteren min hadde tatt den for å leke med den og så puttet den ned mellom sprekken i sofaen- og der fant jeg den!! Ganske merkelig. Tok max 3-4 min, så ble ikke dyrt selv om det koster 25 kr min.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Jammen det ER umodent å ta av seg ringen når man ikke har bestemt å gå fra hverandre. "komme meg bort"....er det en sånn science ficiton-ring som tar deg laaaaangt avgårde når du blir litt lei? Sånn vil jeg også ha. Mer enn ørn i ræva som flakser!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Er det virkelig så umodent når man har det vanskelig og vurderer og gå fra hverandre? Jeg angrer veldig på at jeg tok den av meg. Samboeren min har søkt hjelp fra psykolog og det har hjulpet veldig på bare kort kort tid. Vi har det veldig bra nå og jeg føler at samboeren min har blitt mer "seg selv" igjen. Bare det at han oppsøkte hjelp var ett stooort steg i riktig retning. Jeg har lett og lett, men finner den ikke. Jeg tror faktisk jeg skal ringe til sånn synske tlf. Uansett, tusen takk alle dere snille mennesker som svarer snilt og ikke som om jeg er ei umoden gal kjerring, selvom jeg muligens var det i "gjerningsøyeblikket".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå