Gå til innhold

Feber i 39,8 blir litt redd jeg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Allmen tilstanden virker bra, skjekket tempen akkurat nå da var den 39,8!!!!

Hun er 19 mnd, har hatt feber i 5 dager , feberfri i 1 1/2 dag så var det på`n igjen i dag......

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man ikke uansett kontakte lege når feberen har vart i 3 dager?

Skrevet

Vi var til lege på mandag, han gjorde ingen ting..... Mente det ville gå over

Skrevet

Har akkurat hatt det samme i heimen. Feber noen dager..feberfri..for så å komme tilbake igjen. Etter syv dager var det over...

På dag 3 ca kom det snørr, våte, rennende øyne og hoste.

Skrevet

Vi hadde den samme greia i forrige uka. Hele uken med feber opptil 39,8. Hun er 17 mnd. Nå er hun frisk igjen. Gikk over av seg selv.

Skrevet

Så lenge almentilstanden er bra er det ingen fare! Men skulle hun bli veldig slapp, virke medtatt er det grunn til ny tur til lege raskt!

 

Barn tåler som regel mye mer feber enn voksne gjør.

 

God bedring:)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Er litt roligere nå.

Skrevet

Så lenge almenntilstanden er ok ville eg sett det an eit par dagar.

 

Gje jenta febernedsetjande, det tjener ikkje kroppen å ha såpass høg feber. Sjekk og at feberen faktisk går ned når ho har fått paracet.

 

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...