Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Allmen tilstanden virker bra, skjekket tempen akkurat nå da var den 39,8!!!! Hun er 19 mnd, har hatt feber i 5 dager , feberfri i 1 1/2 dag så var det på`n igjen i dag......
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Skal man ikke uansett kontakte lege når feberen har vart i 3 dager?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Vi var til lege på mandag, han gjorde ingen ting..... Mente det ville gå over
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Har akkurat hatt det samme i heimen. Feber noen dager..feberfri..for så å komme tilbake igjen. Etter syv dager var det over... På dag 3 ca kom det snørr, våte, rennende øyne og hoste.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Vi hadde den samme greia i forrige uka. Hele uken med feber opptil 39,8. Hun er 17 mnd. Nå er hun frisk igjen. Gikk over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Så lenge almentilstanden er bra er det ingen fare! Men skulle hun bli veldig slapp, virke medtatt er det grunn til ny tur til lege raskt! Barn tåler som regel mye mer feber enn voksne gjør. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Tusen takk for svar alle sammen! Er litt roligere nå.
Ranveig R Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Så lenge almenntilstanden er ok ville eg sett det an eit par dagar. Gje jenta febernedsetjande, det tjener ikkje kroppen å ha såpass høg feber. Sjekk og at feberen faktisk går ned når ho har fått paracet. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå