Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg tenkte vi kunne skrive her så vi ikke plager alle andre med vår idioti. Jeg har aldri vært i Castilla - La Mancha, tror jeg? Eller, er ikke det på veien herfra til Madrid? (sorry mangelfull fylkevitenskap i kveld) Jeg har kjørt noen ganger herfra til Madrid, tror det var ganske nøyaktig 530 km. og det er en strekning der, etter Jaen og oppover som tar tre timer og veien er bare rett frem , det å holde seg våken er en utfordring og en halv. Vi hadde, som jeg har sagt før men sier det igjen siden jeg veit du begynner å dra på åra og det er ikke like lett å huske på alt, en stand på Xanadú og det ble noen kjøreturer dit ja. Jeg fant alltid frem men fant faen meg ALDRI veien tilbake igjen! Motorveikuk, skilt som står ved siden av la salida og ikke en km. før, og i tillegg har luringene plassert bomstasjoner i en sirkel så når du først har kjørt deg vill koster det seg 3 euro, 2,50 euro, 3 euro, 2,50 euro chin chin før du endelig er på rett vei igjen. Jeg så en film en gang... soldados de Salamanca eller noe? Det er deeeet kjeeeedeligste jeg noooeeen gang haaar seeeeett.
Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2009 Atte- hvor er Castilla La Macha blitt av? http://www.barnafarma.es/img/mapa-espana.gif Jeg mente forresten Ciudad Real, det mest forlatte stedet i verden.
Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Det var det jeg visste, vi tenkte på samme sted: http://www.interempresas.net/Naves/MercadoInmobiliario/Mapas/Mapa_Castilla_La_Mancha.gif Castilla La Mancha er alle de gudsforlatte åkrene mellom Jaen og Móstoles. Husker du forresten Las Supremas de Móstoles? Yiiiha, de burde ha vunnet og dratt til Grand Prix.
Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2009 HA HA HAAA, hadde helt glemt at den var så kul :-D ..pero uno de estos días que me pilles de mala TE TRAGAS LA PANTALLA!
KaMa Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Slett ikke meningen å blande meg inn altså, men... Hvorfaener "liker" knappen?
Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2009 Liker damene fra Móstoles? De er ganske kule. De var med i semifinalen for å representere Spania i Grand Prix for en del år siden.. 2005 tror jeg? Uansett, de kom på andre plass desverre.
KaMa Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Ja, jeg likte dem. De burde ha vunnet.. :-/
Miss Foster Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Sorry hadde 3 små jeg måtte ta meg av - men jeg ser du greier fint å svare på dine egne innlegg og holde tråden oppe - hehehe. Joda, Castilla-La Mancha er heEEEEEEEle den møkka du får fra etter Jaen og du begynner på de krappe svingene ned fjellet, før du kommer til en evindelig slette som slutter i Frankrike eller rundt der en plass.... Men man kan nå i hvertfall se los gigantes de Quijote... selv om de ser mer ut som enanos..... Xanadu har jeg vært vet du - innendørs slalom-bakke - sånn bare for å ikke ta turen opp til Navacerrada med ordentlig snø..... madrileñere er en egen rase ja... De 3 syngende husmødre fra Mostoles ja - på samme nivå som chiki chiki spør du meg... støgge som fanden sjøl er de også. Nei, takke meg til no cambie no cambie no cambie..... DA hadde vi (Spania) vunnet da... eh...... Ellers irriterer jeg meg grønn over at jeg mister Hospital Central, Camera Cafe og Escenas de matrimonio und so weiter..... Salsa Rosa var også en av mine yndlinger til de skiftet konseptet litt og ble Dolce Vida... møkk.... nei tingen var Javier og Cronicas Marcians med Boris som hele tiden skulle flæshe sin feite overkropp, og Conde Lequio... sukk.... italiener i arverekken til den spanske krone som er MINST like dum som Infanta Elena.... det er først nå all den INNAVLEN i europeiske kongehus blomstrer for fullt.... Apropos, hvis noen av dere tøtter er i Madrid (ja jeg veit, en STOR by for landsbytullinger (cualas) som dere, så gakk da hen til Pacha og min kjære og si venninner av Måneskinn så før dere litt gratis inngang og drikke der og kan menge dere med los pijos (fresas som de sier i Mejico) og kongeslekta og slikt..... sukk... añoro a mi Madrid....
Patetica fåkksi Skrevet 13. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2009 Hurra for ei helg, acabo de vomitar todo lo que he comido hoy y estoy aquí más pálida y temblando de frío, me cachis en la puta. Men jeg følte meg med ett bedre etter det og, vekk vekk vekk og jeg ble bedre. Hører på denne skikkelig høyt: og da ble jeg enda litt bedre. Herren-i-hus står på kjøkkenet og lager grønn te til meg; kanskje jeg blir pigg igjen innen i morgen. Fin de semana, gente va a pasear por la playa y a lo mejor dejan algo de dinerito en la tienda. Som min mor sa om A. til briten; "Now she looks pigg again". Faktisk. Jeg har stått på ski i den bakken på Xanadú og det er jeg sikker på at du har og. Jeg har forresten nå på meg en blå hettegenser jeg kjøpte der for en del år siden. Du kan'ke komme her og sammenligne Las Supremas med Roberto Chiquilicuatre! Og hvertfall ikke med Tamara, eller Amber som hun nå kaller seg. Hospital Central; ja, ok, fulgte med selv. Camera café (var det ikke cámara?) er krampaktig umorsomt. Escenas de matrimonio derimot fikk meg til å trekke på smilebåndet, ja. Intet slår CM. Boris er morsom, Lequio er kanskje dum men har kjempetiss som han flasher rett som det er (flaks jeg ikke ser på det nå får da hadde lungene kommet opp tror jeg). Jeg skal gi briten beskjed om at du kaller ham venninna mi. Dessuten har du sagt det med Pacha før (det var dette med alderen igjen?). Nå tar jeg kvelden og håper på forbedring. Buenas noches y hasta mañana, los Lunnis y los niños nos vamos a la cama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå