moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg skal ut imorgen!! =) På lørdag skal jeg vel daffe og kvile ut rusen hehe og på søndag skal jeg jobbe. Barna kommer vel hjem i det jeg selv velter inn døra etter jobb.
lÅktiHaUDe Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jepp skal pleie eldstejenta som ligger med svineinfluensa Så tror ikke det blir mye annet å finne på nei.. Koooos deg i helga moota det fortjener du
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg skal også ut i morgen. Gleder meg veldig til det. resten av helga har vi ingen planer.. Men håper at vi kan få tak i litt ved, begynner å bli kaldt. Også må jeg kjøpe meg en ny vinterdyne. Finner ikke den gamle min, men den var nok så gammel at den trengdes å byttes ut likevel. Så lurer faktsik på om jeg kan ha kasta den sist jeg bytta rundt. Nå fryser jeg om natta, selv om jeg har flispledd og varmeflaske. Så må rett og slett ta med meg ett teppe til i natt. Gruer til å legge meg. Mannen ligger i samme seng, Uten pyjamas og med samme sommerdyne som meg, uten pledd og er varm.. Forskjell allså.. Søndag håper jeg vi kan kjøre en tur, kanskje til svigermor eller min bror:9
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Jeg har satt meg opp på ekstra jobb denne helga også. Så jobber sent lørdag og tidlig søndag. Ellers blir det vel en bytur i morgen formiddag. har ingen planer for søndags ettermiddagen enda.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Vi har ingen planer i det hele tatt... Eller jo det har vi vell. På søndag etter morgenstell og frokost, pakker vi bilen og kjører hjem til min familie. Skal være der ei uke, sånn at alle dere får hilse på prinsessa. Pluss at mannen skal jobbe noen dager på østlandet - så da fant vi ut at vi reiser alle sammen. Men i kveld skal vi ingenting, skal ha hjemmelaget pizza og kose oss. I mårra håper vi på god vær, slik at vi kan ut å gå tur osv.
Agehya Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Jeg har plutselig en 7- åring i helga, så her er det planer fra A til B. Begynner med selskap på lørdag, og så blir det familien på søndag. I dag er der heldigvis skolefri, så vi baker og rydder og styrer veldig nå. Kjenner at jeg i grunn gleder meg til selskapet er over i morgen. Jeg er ikke så kjempebegeistret for å ha barneselskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå