Gå til innhold

bursdagsgave til elsker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt hjelp. Hatt en elsker jevnlig i et år snart. Nå har han bursdag og siden vi skal tilbringe den dagen sammen burde jeg jo ha en gave..

Noen tips? Det kan ikke være for seriøst, ikke for useriøst, ikke for dyrt og ingen kjærlighetsgave men kan godt ha litt omtanke i seg.

Vanskelig det her. Vil ikke virke for seriøs heller da. men samtidig blir det jo dumt å være hos han uten noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ikke være billetter til noe dere begge liker å gjøre? Konsert? Teater? Opera? Kino eller whatever.

Skrevet

Tja, bør helst være noe annet egentlig. Vi gjør sjeldent annet enn å være i senga. haha. Neida. Men vil gi noe til han bare.

Skrevet

Hmmm, nei hvis man bare har sex og ikke noe forhold utover det, hva gir man da?

Prisklasse da?

Skrevet

Var litt som spøk men er jo stort sett det vi har hverandre for. Men vi skal på konsert på bursdagen hans og blir jo litt teit å komme med nye billetter da..

Pris har ingen betydning men det skal ikke se dyrt ut hvis det er det:p

Skrevet

Men snakker vi 300 eller 5000 kr liksom:)

Skrevet

Å gå på konsert på bursdagen hans blir vel å bevege seg litt utenfor "knullevenn-stadiet"?

Skrevet

Joda. sant nok. Men nå er vi ikke noe definert par enda. Så seriøse gaver blir litt dumt. Film, bøker er uaktuelt også..

Pris? 50-1000

Skrevet

ja kanskje. men da må jeg begynne å se på hva slags str han bruker i klær da. har jo aldri tenkt over det. Og rekker ikke møtes før bursdagen. muligens i morgen da.

Huff. vanskelig. og typisk meg å begynne og tenke på dette to dager før.

Skrevet

Jeg kjøpte morsomme gavekort fra kondomeriet til min eks-elsker ;-)

Kjøp en pakke bra sjokolade..

Skrevet

Om du ikke vet hvilken klesstørrelse han bruker er det vel en bedre idé med nye sengklær kanskje? Haha! For du vet vel sånn ca str på senga?;)

Skrevet

2 lekre champagneglass og champagne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...