Fluffymum Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Erfaringer med denne? Så på denne idag, og likte den veldig godt med myk bag, er den god å trille?
Papegøyeblomst Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg tror det er den jeg har, hvis du kan bytte kjøreretning på den? Jeg er veldig fornøyd med den, og syns den er god å trille, enkel å manøvrere, grei å få ut`/ inn i buss, den tåler humpler og litt off-road... Eneste minuset er handlekurven under, den er nesten ubrukelig til handleposer, syns jeg...
Fluffymum Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Ja, du kan bytte kjøreretning. Tenker denne til babyen som kommer snart, sammen med mykbagen, tenkte ikke å legge veldig mye penger i ny vogn siden dette sannsynligvis blir siste babyen:) Har en tung simovogn fra før og ønsker meg noe lett denne gangen. Så veldig kjekt ut med å kunne bytte kjøreretning!
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg har/hadde en som er nesten lik, tror den største forskjellen er at man ikke kan vende styret. Jeg synes den tar stor plass, er litt stiv, enten så var det ikke fjøringer eller så var de veldig stive. Er litt tung å snu på om man har tungt barn oppi. Men så synes jeg den har god plass til barnet for den er bred. Supergod plass i kurven under. Fin vogn og man kan ha bag oppi. Ryggen kan legges helt ned og det er flere plasseringer. God pris. Den er stødig og trille. Jeg byttet den mest ut pga plassen. Hadde planer om å lagre vogna inne til vinteren, men nå har det endt med at jeg likevel legger den i bilen om det er veldig kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå