Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Min sønn falte på haken sin for 2 uker siden, idag la jeg merke til at en skjelett stikker ut av den, jeg kan kjenne den uten på huden. Hvor stor sjanse er det for at det har skjedd brudd på den? Kan den repareres etter at det har gått så lenge? Da han falte på den gråt han litt også hovnet den etter ca 10 min. Etter noen dager så jeg at det ble rød/brunn farge på huden over.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 ja, dette ike værre noe probblem. snappdrive ha tillbudd på såne repprasjoner dene ukken
Gjest Tale30 Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Hva er problemet ditt anonym 20:59? Ta og ring legen i morgen du slik at dere får komme inn til en sjekk. Det skal uansett ikke være noe som stikker ut av haken slik du sier. Kanskje det er en bruskbit eller noe. Men dette er definitivt ikke noe noen på et forum kan svare på. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Takk for svar Tale30 ) Jeg bryr meg uansett ikke om de folka som anonym 20:59. Jo jeg skal uansett til legen imorgen, men er veldig urolig.
Gjest Tale30 Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Man blir jo urolig for sine små Men uansett hva som ahar skjedd så er de så flinke nå i dag så de kan helt sikkert fikse det hvis det ikke ordner seg selv Ikke tenk på det før i morgen hvis du klarer å la være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå