Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Husker vi hadde en supermorsom tråd på bim en gang, om ting folk sang feil i sangtekster, så jeg tenkte vi kunne prøve igjen! En klassiker som veldig mange har sunget feil, meg inkludert, er "Kari, Kari Krigsmann".. Flere?
Mom2Two Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 "Her kommer dine armeR små" er vel en klassiker.. Selv har jeg alltid sunget "Wheeeeen I'm baaaack form Bahamas" når det egentlig skal være "When a man loves a woman". Var godt voksen før jeg fikk med meg den..
thea - M har gull i gulping Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 En ler annen Gavin Degraw sang der jeg trodde han sang I wanna fuuuuck you.. Husker ikke hva sangen het
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 "I had my first real sexdream" Summer of 69 med Bryan Adams.
mamarama og lille banan Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Da jeg var liten trodde jeg Elvis Presley sang "magasjuka" - når det egentlig var "I'm all shook up." Magasjuk er som kjent (?) omgangssyke på trøndersk...
Libido- Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Freestyler. De fleste synger rakkamakkaphone.. Det synger i virkeligheten; Rock you're microphone.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Dette er lenge siden, men jeg husker det var en sang på radio som gikk slik "nå skal hele rønna rives...." og lille jenta på ca 3 år satt ved siden av meg og sang "nå skal hele rævva vises!"
Brillefint - Jadda! Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Kaizers synger jo til tider noe uforståelig. Broren min trodde de sang "syk i haue" når de sang "sving din hammer" i en av hitene deres. rakka-makka-FO! Har jeg sunget heeele tiden;)
stjertløvetann Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Kan signere de fleste over meg, og føye til en av ganske ny dato: Kaizers sin Revolusjon, hvor de synger "når di ser folk konvertere te en aen religion" så synger jeg alltid "når di ser folk onanere te en aen religion" noe som jo blir litt feil Vet jo at det ikke er det de synger, men det blir alltid sånn inni hodet mitt..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Mamma sang i kirkekoret som liten, der hadde de en nynorsk sang hvor teksten var "vandre i hans ljos" Og mamma sang "vandre i ansjos". Noe hun synes var en tanke rart, men teksten var jo sånn..... :-))
RødRev Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Sissel Kyrkjebø hadde jo en stor hit på midten av 80-tallet (?) med "kjærlighet". Jeg og min bror (da små barn) var overbevist om at hun sang "ingen kan leve av marsipangris". Det kom oss siden for øret at hun egentlig sa "ingen kan kreve, men alle kan gi". Heh.
juhuuuu Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 De synger nok "rock YOUR microphone", hihi ;-)
hjertelykke Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 ahahaha:D Jeg har også alltid sunget rakka-makka-fooo!
temine Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 "Smoke on the water" ble til "Slow coming water" her i gården;) Og mannen sang "I'm you're penis, I'm you're fire, you're desire" istedenfor "venus" i den gilette-reklamen.
temine Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 Jo, og om noen har hørt den "æ hadde ti tusen tommeltotta, neggelsprett og sælbuvotta, storsko og stillongs med strekk" Så påstår mannen ENDA at det e "stillongs med SOKK", aka strømpebukse;) Og i sangen "Titten Tei Andre Von Drei, er navnet mitt, for det heter jeg" synger mannen "Titten Tei, andre for seg, er navnet mitt, for det heter jeg". Jepp, vi har diskutert en del sanger opp og ned i mente;)
Tante Bassa Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 Min nevø var stor fan av Brannmann Sam da han var liten. Han gikk rundt i gata og sang av full hals: Kjenner dere Brannmann Sam, ingen er så trang som han... ;-)
PAVEEL Skrevet 12. november 2009 #19 Skrevet 12. november 2009 Hahahaha!!!!!!!!!! Jeg ler meg skakk!!!! Guttungen her synger "kyssa mæ på håret" på den "Just aroud the corner, halfways out of heaven" sangen. Da han sang det holdt jeg på å døøø av latter for når man prøver å høre den UTEN å fortså teksten men bare høre på ordlyden så kan det faktisk høres sånn iallefall på en litt engelsk måte;)
Mor&barn Skrevet 12. november 2009 #20 Skrevet 12. november 2009 It's a fire downtown istendenfor it's the final countdown!
Bimme Skrevet 12. november 2009 #21 Skrevet 12. november 2009 Jeg sang "å gamle rasa Dori " istedet for "oh, come let us adore him", (fra en julesang) da jeg var lita Lo godt for meg selv når jeg senere hørte hva det skulle være..!
Hyacinth Bucket Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 Når trollmor har lagt sine 11 små troll og bundet dem fast i HALSEN. Svogeren min sang/synger det. Trodde jeg skulle le meg i hjel!
vinter1988 Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 she the devil in disguise. Trodde i mange år han sang she the devil in the sky. Maga khans sangen fra kaptein sabeltann synger de. Bøy deg i støvet og ikke. Bølle i støvet, som eg trodde. napoleon med sin hær over all pene dro..Var faktisk får 2 år siden da jeg høret en cd med barna i barnehagen jeg jobbet. Det gikk opp får meg hva de egentlig sang
ipeggy Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 HERLIG! Trollmor er jaggu en barnemishandler! Selv sang jeg "Å du som metter liten fugl, velsving vår matogud".
2 små og en undulat Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 Mannen min har ikke greie på "populærmusikk" og hørte "Det ordnar sig" av Timbuktu på radioen. Han trodde musikken var på engelsk og sang "The other side"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå