cherry coke Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 og det synes jeg er GREAT!! Jeg tror jeg er allergisk mot julebord, får det bare ikke til. Andre som meg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 jeg har ikke noe julebor å gå på som ikke kommer i eksamen tiden så da kan det være det samme. men jeg syns julebord er gøy på en harry måte. men bare med bra mennesker. sånt kleint julebord med alle avdelingene på jobben der man kjenner 5 % av folka er unødvendig
petite fleur Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg jobber som lærer på en barneskole, og mine kolleger er virkelig de hyggeligste i hele verden. Vi spiser nydelig mat, synger en haug med sanger (vi er en sangglad gjeng) og har hyggelig og intern underholdning. Ville ikke gått glipp av det for alt i verden :-) I år blir det brus til maten for meg, men jeg kommer nok til å trives uansett:-) Dagen etter (typisk at det blir 2 julebord på 1 helg) er det mannens julebord, teater først og restaurant etterpå. Kjenner ingen i firmaet, men gleder meg så mye til å gåpå teater at det gjør ingenting. Men har vært på min andel dølle julebord jeg også....Da er det bedre å sitte hjemme og kose seg :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 jeg skal på nyttårsbord med mine nye kollegaer i Januar og gleder meg schmæpemye! Også skal jeg på julebord med mine gamle kollegaer på tirsdag og gleder meg så mye at jeg har lyst å grine! Savner de så fælt, enda så gode nye kollegaer jeg har! <3 Veit jo til og med hva jeg skal ha på meg til begge deler. ;p Knis. Tror jeg da! Shit, det er så mye å velge i!
erteposen + 4 Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Jeg har aldri vært på sånn jule-julebord der sjefen kladder på prosjektlederen, noen spyr på do osv. Kanskje jobber jeg på feil sted? Vi har veldig hyggelige julebord. Fantastisk god mat, små og morsomme taler, god vin og arrangert nachspiel der sjefen som er avholdsmann er bartender og dikter opp drinker. Sist dansa jeg vals til 0600 om morgenen med en pensjonist på 75år som fulgte meg kunne fortelle meg alt om brosteinen i Bergen på veien hjem:)
cherry coke Skrevet 12. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2009 Det hørtes kjempebra ut erteposen=) Nei, grunnen er nok at de jobbene jeg har hatt har julebordene vært preget av hvisking og tisking om hvem gjør hva feil etc.. Lite miljø med overvekt av kvinner gjør vel neppe saken bedre;-) Skulle jeg likt meg på julebord måtte det være litt classy og ikke slips rundt hodet fylle som jeg synes er uberharry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå