Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Har sendt ham en dobørste av ørnefjær. Tenkte det kunne glede ham. Men tenkte selvsagt ikke på at de sannsynligvis ikke har oppvaskmaskin der i Kongo. Dritt altså, hvordan skal han nå få vasket den?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Skrev du navnet ditt på den med løkkeskrift?!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Da vasker man den slik man renser babysmokker når man ikke har vann, sutter på den til den blir ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå