Mortilbarn Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Noen som har vært inne på anonymforumet og fått med seg hele ørnedebatten og all de 10 363 930 innleggene om ørner? Jeg blir GAL av disse, kjenner hormonene koker. Det var ikke spesielt morsomt da de begynte, og hvertfall ikke nå, flere uker senere!
utrolig78 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Er ganske ny her i på bim, så bare ett innlegg i dag; skjønte nada.. Hva er det snakk om??
Mortilbarn Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Ei som sa at det var uansvarlig å la barnet ligge ute i barnevogn alene, fordi den kunne bli tatt av ei ørn. Så ble det latterliggjøring av henne i form av en masse forskjellige innlegg om ørn. Nå begynner det å bli en god stund siden, og jeg syntes aldri den "spøken" var noe morsom fra begynnelsen. Så når det kommer flere innlegg hver dag om "hvor er ørnen min", "ørnulf spiser ikke" og "når skal ørnene forlate reiret for første gang" så blir jeg dritlei.. Først bare ristet jeg på hodet, så ble jeg rritert, og nå forbanna over at det går an å le av den samme lame spøken i flere uker. Like morsom som tomatvitsen.
utrolig78 Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 takk! Nå skjønner jeg straks litt mer, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå