Gå til innhold

Afrikanere i Skandinavia...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan holder de ut kulda og mørket? Ærlig talt er det jo ganske så utrivelig i november, desember, januar og februar. Så utrivelig at mange nordmenn drømmer om å flytte sørover, og gjør det også.

Har hørt at mange somaliere tipser hverandre om det gode trygdesystemet i Norge, men de kan jo ikke ha det særlig godt her om vinteren?

Kan være at innvandrere holder seg i Oslo, Stavanger og Kristiansand, og helst ikke flytter nordover i landet. Er det noe særlig med innvandrere oppover i Tromsø og resten av det nordlige Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dom klomper seg sammen som domme apekatter.

Skrevet

Bor i Tromsø, og her samler alle utlendingene seg på biblioteket og skriver til unge jenter på nettby.

Skrevet

Noen er jo nødt til å være i Nord-Norge mens de fortsatt bor på asylmottak, men de flytter kanskje til Sør-Norge etterpå.

Skrevet

I Tromsø bor det vel i prosent, flest somaliere i hele landet nest etter Oslo tror jeg.

Skrevet

Ok, takk. Hvordan i all verden holder de ut?

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg har en kompis fra "Afrika". Han elsker å bo i Tromsø, digger å gå på ski, se på nordlys osv osv osv. Antar det er sånn han holder ut. Men til neste år flytter han til USA da.

Skrevet

Jeg er ikke Afrikaner men Amerikaner (fra Florida). Jeg har bodd her i snart 16 år. I starten var det kjærligheten som gjorde at jeg holdt ut hele vinteren he he, men nå som vi har 3 barn har jeg vel ikke noe valg lengere, er dessverre nødt til å holde ut ;-) Blæh! Vinter sucks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...