Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Antrekk, sminke og hår? Trenger litt inspirasjon.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Den ene litt finere mammakjolen jeg har. Håret fønet, og sminke slik jeg har sminket meg de siste 20 årene...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Har lagt på meg 30 kg etter graviditet, så ingen julebord på meg her i gården. Føler meg jævlig nok allerede hjemme, trenger ikke få meg til føle meg enda verre ute på julebord.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Har litt uformellt julebord vi, så vi stivpynter oss ikke. Tenkte jeg skulle bluke slettetang på håret, har egentlig krøller så det er gøy med litt forandring. Bruker ikke sminke til hverdags (har veldig ømfintlig hud som reagerer på det meste), så det skal ikke mye sminke til for at jeg føler meg pyntet. Værre med antrekket da, har 10 kilo for mye etter siste fødsel og har ingen ide om hvordan jeg skal kle en "overvektig" kropp. Får ta en tur til byen å se hva jeg finner, blir nok en smal bukse og en party-topp tenker jeg. Føler meg ikke vel i kjole med de ekstra kiloene rundt magen..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 For dere med litt rundt magen: Hva med empireliv og en v-utringning?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 http://www.lanebryant.com/apparel-accessories/dresses-skirts/new-arrivals/chiffon-dress-with-burnout-print/4018c4031c4032p54338/index.pro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå