Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Har ikke fått med meg hva det er enda jeg...skulle gjerne likt å vite hva den skal være...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Det bare starta som en dårlig spøk... har du ikke fått det med deg, så syns du nok ikke det er morsomt nå Ørn-ørn!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 En fantastisk dårlig "spøk" egentlig. Eller, mest latterliggjøring av ei som sa at det var uansvarlig å la barnet sove ute, for den kunne bli tatt av ørna. Nå latterliggjør de egentlig bare seg selv med å dra det ut SÅ langt, flere uker etterpå, når alle er DRIT lei.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Ja, jeg har aldri syns det var morsomt, men nå er det jo bare direkte pinlig av folk å dra det fram! Minner meg om sånne kjerringer på fest som ler alt for høyt og lenge av dårlige vitser fra 1987.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Enig. Den er gått ut av dato for lengs, og var egentlig bare elendig fra begynnelsen.
Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Ørnevitser er som en god vin, sier nå jeg.
Nikki 75 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Bør bare deles med noen få utvalgte? Helt enig! :oP
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Jadda, da er jeg sikkert en treig 80-talls dame, fordi jeg liker ørne-humoren enda jeg, selv om den er såååå last week. Men det går ikke så veldig innpå meg at noen humørløse bim-sjurer synes ørne-humor er ut. Ørn 4ever
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Flere uker siden er vel å ta hardt i, max en uke siden, tror jeg. En dame hadde lagt babyen ut i vogn, og observerte en ørn fly over den. Hun lurte på om ørn kunne ta babyer. En masse krakilske damer svarte at hun var uansvarlig og burde skamme seg som lot barnet sove ute. Det er vel de som latterliggjøres, tror jeg. Synes det er litt morsomt, selv om jeg ikke deltar selv
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Hun SA jo at det var hun som sa det var uansvarlig som ble latterliggjort! Følg med. Og jeg er ikke humorløs bare fordi jeg er piss lei, ser at det er flere her som er det. Bare dere som har så elendig humor at dere ler av alt. Dere synes vel at det enda er artig å le av bæsj og tiss? Ikke..? Barnslig..? Ja, nemlig!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Det var ikke en kommentar til hun som hadde svart ovenfor, jeg forklarte hvordan jeg oppfatter spøken. Ingen grunn til å bli så krass, vel...? Jeg ler faktisk ikke av så mye. Og definitivt ikke av tiss og bæsj. Men ørnehumoren synes jeg er litt fin
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Okei, kan du da forklare meg hvor det er artig? For jeg skjønner ikke hva som er selve humoren. "Ørna mi har lært seg å fly :D" Sikter dere da til at barnet deres har lært å gå, eller er det bare ei oppdikta ørn dere prater om? Og da er vel kyr, griser, kyllinger, hai, og bever like morsomt?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Ørnevitser er KONGE! hehehe, kan aldri få nok- synes det er et utrolig bra bilde på de hysteriske dib-damers mange bekymringer i en ellers så rosenrød liten babyboble:D
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Kan egentlig ikke forklare det. Er vel som 22.11. skriver, det er selve konteksten. En humoristisk kommentar til den galskapen som av og til tar overhånd i den "babybobla" som dib er. Men er jo ikke alle som er like morsomme. "Ørna mi har lært seg å fly" er vel ikek videre morsom. Men tråden til hun som ikke kunne finne ørna si og lurte på om noen kunne "se" den, lo jeg godt av. Mange fine svar
Patetica fåkksi Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Jeg lo også av den. "Sjekk om den flyr over barnevogna"- Mens andre blir litt krampaktige.
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 Ørnen tek ikkje unga (sug lut; jeg tror faktisk dette er det riktige i forhold til filmen. Men jeg setter stor pris på dine bidrag. For evig og alltid. Kyss og klem)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #19 Skrevet 12. november 2009 http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/CD/Klovner_I_Kamp/rnen_Tek_Ikkje_Unga/?id=TUBA001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå