CMH Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Kjenner jeg sånn smått begynner å komme i helgemodus, hehe På lørdag er det kafé og shopping med mine to bestevenninner, ikke ofte vi er samlet alle 3! På lørdagskvelden er vi en gjeng som skal ut å sjekke livet og mini ( 10 mnd snart ) skal sove hos tanten sin.. Søndag skal jeg sove leeenge og kose meg med minsta når vi har henta henne. Hva skal dere da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Lørdags morgen reiser jeg på tur til sverige med jobb. vi har så dårlig arbeidsmiljø, så sjefene tenkte det skulle sprites opp med en harrytur med kognitiv terapeut... hjem igjen søndags ettermiddag. Blir sikkert knall. Hehe
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Fredag blir det x factor og smågodt, lørdag blir det shopping og på kvelden har jeg heeeeeeele huset for meg selv, barna skal ligge hos besteforeldrene og jeg skal ha besøk av besteveninna mi så vi skal drikke vin og spise sushi:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 I morra kveld skal jeg bake to kaker.. Lørdag skal vi ha bursdag for gullgutten vår.. Søndag skal vi bare slappe av tenker jeg..
OsloMor Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Eksamen, alle dager. Men, skal unne meg TV på kvelden, og starter i morgen med chicken fajitas og gullrekka:)
cherry coke Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Skal bare nyte at vi er friske begge to=) Fredag blir det noe god mat og så må datteren min få se beat for beat, hun synes det er så gøy:-) Lørdag skal vi handle, besøke mormor og morfar. Så skal vi bake kake, se film og spise noe god mat. Søndag skal vi gå i fjellet også skal vi spise middag ute sammen med mamma, pappa og yngste bror. Søndagskvel skal jeg jobbe med eksamen...blæh. Blir en deilig helg=) (skulle egnentlig ut å spise 7 retters i morgen med veninnene mine, men barnevakten ligger med svineinfluensa. Derfor skal jeg kose meg mye med min lille skatt).
Trenger hjelp!! Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Skal til min herlige kjæreste i helgen.Skal bare kose oss i sofaen med masse filmer og ikke minst få sove lenge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå