Gå til innhold

Mange som har vaksinert 4 åringene sine her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke gjort det enda.Vet de tok pulje nr 2 i Trondheim i dag..Litt usikker om jeg skal enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dette temaet er tatt opp mye hær,men jeg har ikke vært hær på flere måndter;)

Skrevet

poden vår blir 4 i desember, og vi har ingen planer om å vaksinere hverken han eller noen av oss andre.

Skrevet

Gutten min blir 4 år i februar og har blitt vaksinert. Gikk helt fint.

Skrevet

Heller mot nei da jeg er 99% sikker på at vi begge hadde det i sommer.

Skrevet

Jeg har en gutt på 4 en på 3 og en baby på 3 mnd... her i huset skal ingen vaksinere seg... jeg har en god magefølse på ting, og min mage følse sier at dette er en hastevaksine som man ikke vet så mye om.... jeg vet at om 10 - 20 år så vil vi se bivirkingene av disse vaksinene... jeg tror at det vil bli mye krefttilfeller,... men dette er min mening da...

Skrevet

Snuppa ble 4 år i september. Vi skal ikke vaksinere noen av oss.

Skrevet

Lillegutt blir 4 i feb og han skal ikke vaksinere seg.. Forøvrig våknet han i natt med 40 i feber og hoster, så her har det nok startet. Så nå sitter han i sofaen og ser på lynet McQueen med 40 i feber og er i godt humør. :-)

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er oss med baby i huset som ikke skal vaksinere seg! Blir omtalt som uansvarlige fordi vi ikke gjør hva vi kan for å beskytte lillegutt mot svineinfluensa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...