Gå til innhold

Hvordan trivs dere hjemme da?


silly08

Anbefalte innlegg

Ja da har vel de fleste hat noen dager hjemme. Hvordan har dere det?

 

Jeg syns det er kjempe kos, men kjenner det er litt tyngre denne gang en sist. Med førstemann kunne jeg sløve i senga frem til ca kl 10, mens nå er det morgen kl 0700. Hun sover heldigvis godt på natten og er som regel bare oppe og ammer en gang kl 0400 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg koser meg stort sett hjemme men han gråter til tider en del så det er ikke så kjekt. Tror det er mye luft i magen hans stakkars. merker det er travelt også med tanke på at vi har en på 22 måneder utenom. De er to barn som er meget tidlig oppe (6) men da får jeg mye ut av dagen også og det er jo positivt. Han vokser masse for tiden så jeg er spent på hvor stor han er på 6 ukers kontrollen neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian oliver

Jeg syns det er utrolig flott å være hjemme. Vi har vært hjemme i snart en måned, og jeg har bare vært trøtt/sliten én dag - og den dagen måtte jeg vekke knotten (vi hadde time på sykehuset 09.30). Vi slumrer i senga til i 10/11-tida hver dag, og han sover godt på natta. Han legger seg klokka 22, og er oppe to ganger for å få mat og ny bleie. Han gråter sjelden, og er så blid og fornøyd hele tiden at jeg skulle ønske jeg husker hvem jeg fridde til, så jeg kan gjøre det igjen neste gang ;-)

 

Jeg er alenemor, men jeg må si at mammarollen til nå har vært mye lettere enn jeg hadde forestilt meg, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg gruet meg. Jeg håper det holder seg sånn, for nå er det bare så utrolig kos! Og han er så utrolig vakker, tenk at jeg har laget den fine babyen da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere begge ti trivs hjemme. Må si dette er en deilig tid som jeg setter utrolig pris på.

 

Jeg var å veide Malin i dag og hun veide 4705 (4 uker i morgen) og hun veide 4170 da hun ble født. Har noen av dere andre vært å veid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg trives hjemme. Vi fikk vårt andre barn(begge er jenter) i oktober. Hun veide 3410 da hun ble født, veide henne sist mandag(4 uker) og da veide hun 4650.

Det er ikke mulig å sove like lenge om morgenen som jeg gjorde med vår første datter. Hun er tidlig oppe og skal i barnehagen(jeg kjører henne dit).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian oliver

Jeg veide Kian sist for to uker siden, da han var fire uker gammel. Han veide 3022 gram da han ble født, og for to uker siden veide han 4285 gram. Han gikk ned 200 gram mens vi var på sykehuset, altså hadde han gått opp 1,4 kg på tre og en halv uke! Vektkurven hans går rett til vers, storspiseren min! Han ser litt ut som en sumobryter, hehehe ;-))

 

Vi skal på seksukerskontroll den 26., så det blir spennende å se hvor mye han har gått opp da, og hvor lang han har blitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...