Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 han skulle ringe ikveld. ang prøvene på hcg.. om de har steget.... men er jo ikke sikkert han får svar idag, men han skulle gjøre sitt beste.. noia av å sitte og vente slik!!!
Candygirl_ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 skjønner det er nervepirrende...!!! håper det har steget godt:) har vært gjennom det samme selv.. klem
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 håper også det har steget... får litt noia hvis han ikke ringer ikveld. han er "privat" og er veldig nøye på det med å holde avtaler. han skulle ringe rundt... tja nå? hehe.. hørte ikke alt. han sa bare. tørsdag ettermiddag...bla bla bba.... evt kl 19.. bla bla...typisk:P var iallfall IKVELD!!!
Candygirl_ Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 skjønner.. hehe.. grusomt om ikke han ringer da, han må jo det!! hvor langt er du på vei? noen spes grunn til at du skal sjekke hcg?
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2009 er vel bare rundt 5 uker eller noe... husker desverre ikke dato for sist mens... jeg var hos han her, på ul på tirsdag... han så ingenting..... så ENTEN var det jo gått til H*** ellers så var jeg bare tidligere ute enn det han trodde. han regnet 6+... men derfor må vi sjekke hcg for å se om det er noe, eller om jeg bare var noen dager tilbake.. han så jo livmorhulen, med et liiiite "rom" på siden, hvor baby evt ligger da..midlertidig...heh.. vanskelig å forklare... og han sa noe om noe de kaller "hormon cyste" som ligger i nærheten, den som skal være der under hele graviditeten. Den var der, og i full fart. så håper alt er i orden uansett!! ja han mååååå ringe!! nå er den 9 over...hællan.....dette går ikke!!!
Candygirl_ Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 oki... er nesten i samme situasjon.. var på ul på mandag, og trodde da jeg var 7+3. men han så et foster i livmora på ca 2mm, men så ikke noe hjerte som slo. så enten var det gått galt eller så var jeg kortere på vei enn jeg trodde. har målt hcg og det har steget jevnt så regner med og håper at jeg bare er kortere på vei enn anntatt!! si ifra om han ringer da og åssen det gikk!!
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2009 fortsatt ikke ringt ... *hallo, er det noen som har glemt meg... igjen???? virker ikke tlf? *hehe... så bra at din har steget ja da var vi virkelig i lignende situasjon han her målte selve "hulen"til babyen på bare 1,5 cm...? (tror det var cm!) det måå det jo ha vært... vel, baby var ikke lett å se. han er rå på det og har et utrolig apparat, så som han sa, det kan gå EN ENESTE DAG, så ser man store forskjeller... så var FORHÅPENTLIGVIS uflaks med tid.... ingen ringer meg jo
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2009 æsj når en lege sier en tid for å ringe, så RINGER MAN!!!! tviler på at han ringer idag jeg..... da tror jeg jeg skal prøve å ringe han imorgen... eller blir det..rart?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Har han ringt nå?? Jeg er veldig nysgjerrig. Har selv lyst til å få UL fortest mulig, hvortid er det tidligst du kan se liv? Er bare 4+2 idag spirens uke 2.
Miss Dynamite Skrevet 13. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2009 han ringte idag, han hadde ringt på det gamle nr mitt!!!! åhhhh... jeg hadde visst vært ca 5+0 når jeg var der.for hcg var bare nede på ca 1000, og etter 2 dager, var den på 2500 ca. så det går riktig vei. da skal jeg tilbake om ca to uker hei netti, det kommer litt ann på når du tidligst kan se noe. hvis du går til en dyktig en, kan du se hjerte osv fra uke 6... med forrige jenta mi var jeg hos han her (privat altså.og ekspert på slikt). da var jeg i uke 6,så hjertet og en liten "klump" var der i uke 9, så en kropp med armer og bein som hoppet opp og ned. uke 15 var jeg der,og så alt.hehe kjønn inkl. sett at noen skriver feks at man ser bare bittelitt i uke 15,men se på bildene mine, hehe du kan feks prøve å bestille en time når du er i uke 6 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå