Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 jeg har et barn på 2 år og jeg er alene. Barnet har lite kontakt med far, da han bor på en annen kant av landet. Jeg har litt problem med kroppen , og jeg skal til vurdering mht trygd. Jeg har fått plass på et rehabeliterings/treningssenter. Men istedet for den ene dagen legen søkte om har jeg fått et ukes opphold. Barnet har berre halv plass i B.H. og har aldri vært vekke fra meg. Hva ville dere ha gjort ? Be om få ha barnet med? 'frustrert'
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Spør om å få ha med barnet, ville jeg ha gjort i allefall.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Ja, tror jeg må gjøre det , ellers får jeg be om vær dagpasient bare. Når barnet aldri har sovet borte,og naturlig nok litt avhengig av meg, ville det vær traumatisk å bli satt bort til folk h*n aldri har vært hos og at mamma plutselig blir 'borte' ? Fytti H**** for et dilemma....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå