Vona Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Når jeg kopierer lydbøker til iTunes, så prøver jeg å få overført/kopiert disse filene til Lydbok-biblioteket, men det får jeg ikke til! Det blir bare liggende i musikk-biblioteket. Noen som vet hvordan en gjør det? Og om det går i det hele tatt?
lille sprelle Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 er ikke noe problem å ha det i musikkbiblioteket vel?
Vona Skrevet 12. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2009 Neida, ikke noe problem. Men hvis en har det i lydbok-biblioteket, så fortsetter den der du slapp neste gang du skal høre videre på lydboka. Så slipper en å bla gjennom ørten spor til en finner fram hvor i lydboka en var kommet. Mulig det bare går hvis en laster ned lydbøker via iTunes-store.
Vona Skrevet 12. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2009 Hm, da går det kanskje ikke! Kjedelig. (Det gjelder altså når en hører på lydbok på iPoden. Var litt uklar i forklaringen over der, ser jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå