Gå til innhold

jeg blir virkelig sjokkert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er et sted for mødre(fedre) som skal dele erfaringer,spørre når man trenger råd,hjelp o.l , men jeg tror dette er det stedet jeg har lest mest frekke ting, dårlig og nedlatende ting mot ALLE rundt seg, mens de selv er så perfekte....

lurer på om det finnes et barneforum,hvor man faktisk kan prate som normalt jeg...

dette gjelder anonymforum. på skravle er det som regel helt bra, for der har de ikke en J*** knapp å gjemme seg bak....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet... Er helt sykt hva enkelte kan ha utav seg!!

Skrevet

ja... også ha slike tanker om andre mennesker, for å gi slike dårligheter på barn....!! jaja skulle tro verdens kriger startet via dib. haha

Skrevet

Hvorfor er du på anonym? Det er jo sånn på alle forum når en har mulighet til å være anonyme, og de som hærjer rundt på anonymsiden svarer seg selv og koser seg med å trekke opp folk. Jeg er på flere andre forum, og de fleste på dib er koselige og hjelpsomme folk som nok er mer ærlig her inne enn irl.

De fleste jeg "kjenner" gjennom dib, og som jeg har møtt irl bruker skravle og en del krangle (før i tiden).

Skrevet

Skal visst være bedre på snartmamma sånn sett har jeg hørt.

Skrevet

altså jeg ER ikke på anonym, men man ser jo igjennom..

og det er jo rett og slett bare feige folk,som skriver på anonym. altså, for å krangle feks...! forstår jo når man vil spørre om noe uten nick, men sånn for å være nedlatende osv, så TØR DE IKKE ta det på skravle. for da vil de bli gjenkjent med sine dritt meninger resten av oppholdet... har man en mening, stå for den

Skrevet

Om plutselig anonym knappen forsvant og nickene kom fram tror jeg, og det har skjedd at noen har glemt seg, vil en se at folk krangler og svarer seg selv. Du ser det på skrivemåten og skrivefeil også:)

Fordelen med dib, synes jeg, er at en ikke har en type mødre og at det går raskt å få svar/diskutere. Det minner jo ofte om msn. Jeg er aktiv på et annet forum for tvillingforeldre, og der er vi så like at det nesten blir kjedelig og vennene våre er temmelig like oss.

Skrevet

ja mye av grunnene til at jeg er akkurat HER, er også fordi man kan få raskt svar på ting osv!!

ja flere ganger jeg har kjent igjen folk som svarer seg selv, og lager innlegg som bare de svarer på..haha latterlig!!

Skrevet

Hvis man blir sjokkert av innlegg på denne siden må man være ganske fersk i gamet ;-)

Det er jo bare å finne en annen side. Jeg syns de andre mamma-forumene er veldig rotete og masete.

Skrevet

absolutt ikke fersk... vært her i flere år..

men visse folk klarer til stadig sjokkere meg over uvitenhet,dumhet..tja mye rart :P :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...