Gå til innhold

Blir kvalm av endel menneskers toalett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse svføringsrester i dass, og urinflekker og nestøvet. Er det så vanskelig å vaske toaletten? *spyr*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp kjenner et par stykker der jeg ikke låner dassen såfremt det ikke er krise.....

svigers har et campingvogndo på hytta og det er LODDENT både på innsida og utsida. Men de har ikke vann på hytta så de bare tømmer det og setter det på plass igjen. Jeg har nektet henne å la poden bruke den doen (de har utedo også), men da blir hun sur og kaller meg for fisefin. Men hallo, så små unger holder seg jo i kanten æsj..... og dobbeltæsj

Skrevet

Det er tusen ganger verre med en brun og ekkel dobørste! Fysj og æsj!

Skrevet

Helt enig med deg hi. Jeg reiser hjem om jeg er på besøk og kommer til et sånt toalett. Skjønner ikke at folk ikke syns det er flaut å ha det sånn.

Skrevet

huff der vi bodde før var det gamle rør eller noe sånt, som gjorde at doen måtte helst vaskes en gang i uka, og så likevel ut som den ikke hadde blitt vaska på flere år. ææææsj, har do-angst, å syntes det er så sinnsykt hæsjlig når doen ser skitten ut, og den doen ble svart, rosa og oransje inni :( vi kunne være borte over helga, så det ikke ble skyllt ned på et par dager, og ingen hadde vært på do siden den var vaska sist, og likevel var den svart....blir kvalm av sånt, og hvis det er skikkelig skitten do en plass jeg er på besøk, så holder jeg meg!

Skrevet

Jeg har en gammel do som står og renner slik at det blir gulbrune flekker. Bruker bakepulver blandet med vann på en sprayflaske og en real omgang med dobørsten. Da forsvinner det. Til neste gang...

Skrevet

ja det er jo klart, men ekkelt når det likevel ser ut som den ikke er vaska på et år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...