Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hører om muslimsk vask og sånn eks etter sex og at de vasker seg etter å ha vært på do. Tanker rundt dette? Og de som kommer med usakelige innspill om at alle muslimer er selvmordsbombere kan la være å svare, det vitner om uvitenhet og intoleranse.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 mannen min er muslim, og helt utrolig hvor renslig han er * deilig det altså * de er jo oppvokst slik. han tørker seg jo selvfølgelig,men vasker med vann etter det også.ALLTID. etter vi har hatt sex går han på badet og vasker alt... ryddig som få as.. glad han er slik jeg.. og du anon 18:11.. virkelig skjerp deg... hva faen har folk gjort deg a?? herregud.. så du mener alle er skitne? blir flau over slike som deg
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Vel, det blir jo feil å generalisere en gruppe mennesker, særlig når vi snakker en fjerdedel av verdens befolkning. Jeg vil likevel påstå at de mest sannsynlig er de mest renslige menneskene, da de har mange regler i religionen som angår hygenie.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 enig med deg 18:20.. og du som skrev lenger opp, ang å ha beinet på doringen.vel, alle muslimer jeg kjenner SITTER og tisser.. men det skal sies at muslim er en religion, ikke et sted man kommer fra... så det er virkelig frekt å kalle "muslimer"for aper...! herregud. religion er religion. ikke dra alle under en og samme kam. de er nok mer renslig enn deg. De aller fleste
Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Ikke bare muslimer som vasker seg etter sex og do besøk håper jeg^^ Egentlig så vet jeg ikke allverden om muslimer, men det jeg har fått med meg og de to jeg kjenner virker da i hvertfall ganske reinslige. Jeg vet ikke om de er så mye reinsligere enn andre, men jeg syns ikke de er noe verre heller for å si det sånn^^
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Sier jo litt om hvordan muslimer er når du må påpeke gang på gangat han "er så renslig". Har du noengang hørt om dama til en nordmann som har påpekt ettertrykkelig hvor renslig han er?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 by the way 18.19 jeg er muslim,fra midt østen, nei, de tørker seg ikke ræva uten papir... nå får du faen meg gi deg. at det går ann å ha så mange trangsynte mennesker på et og samme sted.. er ikke dette liksom et sted hvor mødre (og fedre) kan prate sammen? dele ting osv, og ikke sitte der og snakke nedlatende og dårlig mot alle rundt seg, men absolutt ikke seg selv?? blir helt sjokka...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 I enkelte LAND tørker folk seg uten papir. Det gjorde vi i Norge også tidligere. Hvem som bruker vann, hvem som bruker papir, hvem som bruker handa (og da har veldig strenge regler for hvilken hånd som brukes til hva), hvem som bruker blader og hvem som bruker snø er hovedsaklig avhengi av tilgjengelighet. Det har litt med kultur å gjøre, men lite med religion.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 1, 5 milliarder mennesker er muslimer. Er alle disse aper? Hvordan går da verden rundt hvis en fjerdedel av verdens mennesker bruker tiden på å klø seg i hue og ræva og spise lusen til hverandre? Tror det er på tide å se muslimer som det de faktisk er jeg; mennesker med en annen religion og kultur enn deg. Synd at det er så mange trangsynte mennesker i det 21. århundret og at disse igjen gir denne vranglæren til sine barn.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Hva gjør en muslim når han må gå på do der det ikke er egen vask i båsen?? Får han angst fordi han ikke får vasket snurrebassen sin? Hva med jenter, vasker også høna etter de har tisset?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Ja, det er jo sant det. Kebabsjappene er jo de som er mest møkkete av de alle. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6795052 http://www.groruddalen.no/index.php?id=4476334 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=508841 http://www.fastfood.no/id/38038.0 need I say more...?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Å tørke bæsj med hånda er dårlig hygiene og ekkelt. Ingenting annet!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 jeg vet 18.26.... på tide jeg kommer meg ut fra denn siden, og finner en side med.. tja... mer åpne,ikke sååå trangsynte mennesker merker jeg.. synes det er skremmende, at MØDRE kan ha så mange slemme tanker om andre mennesker...? gir de dette videre til barna sine..? sikkert... ikke rart verden er som den er..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Står muslimer på doringen når de er på do?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Herregud, helt utrolig at det går an! Voksne damer som kommer med sånt rasistisk og muslimfiendtlig piss! Alvorlig talt! Jeg har mye mer respekt for muslimer enn jeg har for kristne. Koranen er også mye mer interessant enn det Bibelen er. At et hele tatt sammenligner muslimer med aper må være noe av det dummeste jeg har hørt. Herregud, går det an?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 var det jeg lurte på også (anon over deg...) som sagt, skremmende at dette ermødre..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 jaja slike som deg vi snakker om, det er en skam at du er mor i det hele tatt..........
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 glemte å si at jeg elsker dyr, så og si mer enn mennesker, men i ALLE religioner gjør de ting, som har vært mange hundre år tilbake!!! alle kan ikke gjøre som du liker. nå får du gi deg!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #20 Skrevet 12. november 2009 Ano 18:29. Du vet ikke særlig mye om Islam og muslimer du, gjør du vel? Med en gang du leser "pølsemaker" og kebabsjappe i samme settning, så bør det vel egentlig gå opp et lys. De fleste som jobber/driver såkalte kebabsjapper er ikke muslimer, de er kristene/katolikker fra arabiske land. En muslim vil ikke selge baguetter med skinke, eller kebab med noe annet enn lam.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #21 Skrevet 12. november 2009 http://www.islam.no/newsite/content/default.asp?Action=MainPage&nTopPage=47 Kanskje på tide å sette seg litt inn i religionen? Når det kommer til hvordan muslimer slakter, så er det visst også endel å sette seg inn i. Det er nemlig slik at alle dyr som slaktes på denne måten er bedøvet og dermed ikke kjenner smerter. Man kutter to pulsårer i halsen, spiserør og luftrør, før man lar blodet renne ut. En gris som slaktes på vanlig måte bedøves vanligvis med strømtang som settes over hodet, eller med boltpistol som skyter et prosjektil inn i hjernen. Som regel fikseres dyrene først i en bås der de ikke klarer å bevege seg.Deretter heises de opp etter beina og tappes for blod. Det er lovlig å gi storfe på over ett år elektriske støt for å tvinge dem fremover og inn i fikseringsbåsen, akkurat som med griser. Hvor er den store forskjellen her?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 I en del land som for eksempel i India og Pakistan, er det vanlig å ha et toalett som er formet som et hull i gulvet med gode støtter ti å stå på. Der setter man seg på huk over "hullet" og gjør det man skal. Folk som er vant til denne måten å gå på toalettet synes ofte det er ekkelt å sette seg på dt samme setet som andre. Deres metode er vel i virkeligheten vesentlig mer renslig enn vår. Dette har uansett ikke noe med religion å gjøre. Denne typen toaletter finnes i områder både med kristne, muslimer, hinduer, shiker og sikkert flere religioner uten at jeg har oversikt over det. De stedene jeg har reist har det foresten vært påfallende vanlig at det i muslimske områder har vært veldig gode vaskemuligheter på toalettene. Mange steder er det vanlig å vaske seg ren med rennende vann og så tørke seg tørr med papir før man igjen vasker hendene. Det er ikke rart mange oppfatter oss som urenslige. Vi sitter på samme toalettsete, vi tørker oss bare med papir i rompe, vasker oss ikke og under halvparten av oss vasker oss faktisk på hendene etter toalettbesøk. Vi er i hvertfal ikke mer renslige enn andre.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 Nei, muslim er ingen religion. Islam derimot...
Bellinda Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 Neppe. Det er ikke helt sånn det foregår. Har du hørt om vann? Man tørker seg jo først, og så bruker man vann, og så tørker man seg igjen. En muslimsk mann sto på ett fly en gang og ville vaske seg til bønn. Han måtte ha døren åpen, for vi vet jo alle hvor små doene på fly er. Så skulle han vaske beina, og flyvertinna greip inn, og sa at det kunne han jo ikke gjøre... Han spurte henne om hun hadde vasket ansiktet sitt noen ganger i vasken der. Joda, det hadde hun jo en gang innimellom. Okay, hvor mange ganger vasker du ansiktet ditt da, spurte han? En eller to ganger om dagen, svarte hun, ikke mer, pga sminken. Ja, sa han, da er beina mine renere enn ansiktet ditt da, for dette er femte gangen i dag jeg skal vaske beina mine...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 Ja, alle vasker seg. Det jeg gjør, feks på jobb, er at jeg tar med en flaske med vann fra springen, inn på do. Enkelt og greit, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå