Gå til innhold

dere som har hatt influensa/svineinfluensa? Hvor lenge var dere syke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste barnet og jeg er i risikogruppene, så vi har tatt tamiflu.. og kjørt i oss mengder med røde druer for resveratrolen sin del.. 3 dager.. men, faren dems, som for øvrig har et godt immunforsvar.. tror han har vært syk ca halvannen uke.. (mulig det er fordi han er mann, men han oppfører seg som om han skal dø hvert øyeblikk fortsatt).. Lillemor har vært syk 3 dager men er fortsatt syk, men hun tar det helt greit, bare sover litt mer..

Skrevet

fikk det aldri påvist ved blodprøve, men jeg lå 4 dager strekk ut, 5 dagen avtok det, og etter 7 dager gikk jeg på jobb.

Skrevet

Datteren min lå strak på sofaen med feber i 5 dager. Var redusert i ca 7 dager tilsammen.

Skrevet

3 dager. 4 dagen fortsatt dårlig form men ikke feber

Skrevet

jeg ble først forkjøla, var det i en uke så fikk jeg influensa, fikk tamiflu 2. dagen. var skikkelig dårlig med feber i 3 dager men har gått og vært tufs i en uke nå. snufser og hoster fortsatt. skikkelig kjedelig greier i grunn

Skrevet

Takk for svar:-)

Da er det bare å samle tålmodigheta og beregne noen dager til:-( Feberdag nr 2,5 i dag

Skrevet

Vi er innendoers paa 8ende dagen i dag vi. Men naa ser det ut som han virkelig kommer seg saa haaper vi kan ta en tur ut i morgen... Han faar ikke lov aa gaa i bhgen da for han fremdeles diare. Goey med svineinfluensaen gitt...

Skrevet

jeg var syk i august. de sa det var svineinfluensa,men testet meg ikke.. hadde ALLE symptomene,begynte på en tirsdag med feber og veldig hoste og smerter i brystet. og lørdagen etter havnet jeg på legevakt med lungebetennelse og crp på 140! så jeg var sykemeldt ut den uken etterpå også. så jeg brukte nesten 14 dager før jeg var frisk! gikk ned 3 kilo på en uke..håper jeg ikke blir så syk igjen:( unner det ikke min værste fiende:(! men som nevnt,det var lungebetennelsen som tok mest knekken på meg...

Skrevet

Jeg må bare spørre,dere som har hatt det.

er det noen av dere som har gått på tamiflu??

Skrevet

Vi har gitt tamiflu til soennen vaar ja. Etter 3 dager med veldig hoey feber over 40 som kun gikk ned til 39.5 ol med febernedsettende skjoente vi at dette var noe mer enn bare vanlig influensa. Han er et saakalt feberbarn saa var ikke bekymret for hoey feber i utgangs punktet, men saa begynte han aa spy og bli enda daarligere saa da suste vi ut og fikk tamiflu til han. En time etter vi ga tamiflu var feberen vekke og han fikk ikke mer feber i dagene etter. Men daarlig generelt har han altsaa vaert siden.

Skrevet

ღPrinzessemorღ:

Fikk du antibiotika mot lungebetennelsen da? Gikk det fort å bli bedre etter det? Jeg bare lurer på at jeg brygger på en lungbetennelse jeg også. Har hatt det 4 ganger før, og synes jeg kjenner lusa på gangen nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...