saa09 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har idag helt siden jeg stod opp i morgens hatt skikkelig vondt i korsryggen. Nå på ettermiddagen har jeg også veldig vondt i rumpeballen på venstre side, med stråling og verking helt ned til leggen. Anyone, hva er det???
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg har det samme innimellom.. Det er nok bekkenløsning du har. Ikke noe særlig behagelig nei :-/
maria isabell Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 dette har eg hatt på slutten av begge graviditetene mine...isjas (aner ikke hvordan det skrives, kan bare utale det) dette er plagsomt å få... er det ekstra vondt å sitte? kjenner du det helt nedi helen også? hørest veldig ut som isjas for meg:)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Dette plages jeg med også og har fått diagnosen bekkeløsning. Kan hverken sitte, stå eller gå for lenge av gangen før jeg får smerter i rumpa, hoftene og noen ganger inni og oppimellom. Har vært sykemeldt et par uker allerede pga dette. Har en jobb det er umulig å kombinere denne tilstanden med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå