Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag helt siden jeg stod opp i morgens hatt skikkelig vondt i korsryggen. Nå på ettermiddagen har jeg også veldig vondt i rumpeballen på venstre side, med stråling og verking helt ned til leggen. Anyone, hva er det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme innimellom.. Det er nok bekkenløsning du har. Ikke noe særlig behagelig nei :-/

Skrevet

dette har eg hatt på slutten av begge graviditetene mine...isjas (aner ikke hvordan det skrives, kan bare utale det)

 

dette er plagsomt å få...

 

er det ekstra vondt å sitte? kjenner du det helt nedi helen også? hørest veldig ut som isjas for meg:)

Skrevet

Dette plages jeg med også og har fått diagnosen bekkeløsning. Kan hverken sitte, stå eller gå for lenge av gangen før jeg får smerter i rumpa, hoftene og noen ganger inni og oppimellom. Har vært sykemeldt et par uker allerede pga dette. Har en jobb det er umulig å kombinere denne tilstanden med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...