lin Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Skulle lage middag i stad så opna jeg en pakke med 600 g kyllingkjøttdeig kjøpt på rema 1000, det lukta helt forferdelig , hele huset luktet av det, jeg kasstet den rett og slett,ble dårlig bare av den lukten er noen som har opplevd det, skal det lukte sån eller???
3småtroll♥ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Det lukter ikke godt av kyllingkjøttdeig;) Akuratt som svenske kjøttboller- lukter rett og slett vondt... Så hvis den ikke hadde godt ut på datoen så var den sikkert greit!
Gjest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Synes det lukter gammel ræv av kyllingkjøttdeig. Så jeg bruker å åpne pakken og la den få lufte seg litt før jeg bruker den.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 det lukter litt annerledes, men det skal ikke lukte ille, da er den dårlig..
Vona Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Det lukter ikke spesielt godt i utgangspunktet, men hvis det lukter så ille som du forteller, var den nok heller ikke bra å spise... Bra du kasta den, for det skal ikke lukte så ille! Jeg har også opplevd det, og hjelp som det stinka i lang tid. :-/ La du merke til best før-datoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå