*Lissi* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Vesla var litt sutrete onsdagskvelden. Gav henne en paracet, for hun driver og får tenner. Roet seg og sov hele natten. Om morgenen oppdaget jeg at det rant væske ut av øret hennes. Fikk konstantert hull på tromhinnen, og fikk med resept. Fikk beskjed at jeg kunne hente den fredag om det fortsatt rant. Det gjør det ikke, og hun er i kjempe fin form. Ikke hatt feber, og hun er høyt og lavt. Burde jeg holde henne hjemme i morgen også? Hun er forresten 13 mnd.
erteposen + 4 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde vel holdt barnet mitt hjemme om det var mulig.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde holdt henne hjemme... Har selv ei jenta på 20 mnd som våknet opp med falsk krupp tirsdagskveld og var hjemme fra bhg i går. Er kjempe fin i form i dag, bare litt tett.. Men hun blir hjemme i morgen også fra bhg...
3småtroll♥ Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde sett det an... Dersom hun er i toppform og ikke vondt (og ikke feber selfølgelig) så hadde jeg latt henne være i barnehagen med beskjed om situasjonen;) De ringer deg sikkert hvis hun skulle bli sliten eller utilpass! For det er jo et annet tempo i barnehagen enn hjemme;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Selv om man ikke har feber og har tilsynelatende vondt, kan det ofte komme tilbake igjen - især om natten og når man våkner. Jeg ville nok holdt hjemme, for sikkerhets skyld - ifh til barnet.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Hadde tatt helga om det var mulig.. det går så mye dritt rundt nå.. ikke noe vits å hoppe i bhg. før immunforsvaret har fått noen dager på seg..
*Lissi* Skrevet 12. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2009 Får se det ann tror jeg. Hun har vert helt i hundre i kveld, men får se hvordan natten blir:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå