Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 I dag har jeg fått min første dildo (Bully Boy) i posten, måtte prøve den med en gang- helt fantastisk!! Men: Hvordan skal denne holdes ren? Må den renses hver gang etter bruk? Med dildorens, og deretter ta på talkum? Må den oppbevares inni noe? Feks et håndkle, pose el? Råd mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Skyll av den i lunkent vann (evt. med en mild såpe) etter hver bruk og tørk den. Bruk dildorens før hver bruk og evt etter vask.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Spør du en mann, ville han vel bare ristet den... hehe
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 HI her! Takk for rådene. Tror jeg må gjøre noe mer enn bare å riste den *fniiis*
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Ser dere poenget mitt med at risting ikke er så altfor renslig likevel...?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Kondomeriet har en egen rens for dildoer. Tror det er noe glykolbasert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå