Gå til innhold

wwwæææ... Fikk plutselig litt panikk ;)) hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo allerede i uke 32 og 8 uker igjen til lille prinsessa kommer...

Må jo begynne å vaske klær nå, hehe.. Har et tonn med jenteklær fra storesøster...

Må få begynt i kveld, blir jo så travelt framover med jul +++

Orker ikje vaske klærene i desember, har nok å styre med da :)) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke engang begynt å tenke på alt det der, og jeg har termin 9 dager før deg :) Er det no stress, da?

Skrevet

Ja, liker å ha ting klart i god tid itilfelle hun skal komme lenge før termin.. orke ikje stress, hehe :)))

Nå har jeg allerede satt på 1 maskin :))

Skrevet

har også begynnt så smått. har termin en uke etter deg liker heller ikke stress å skal gjøre minst mulig i jula vil ikke risikere å føde på nyttårsaften heller. mini kan godt holde seg inne til 2010.

Skrevet

Har akuratt samme tankegang, ingen baby før 2010..

Så desember er hellig for stress, spesielt romjula ;))

Skal bare slappe av og nyte tiden igjen..

Derfor er jeg også glad for at julepresangene snart er i boks :))

Skrevet

Åj.. da er du stresset.. Jeg er fødeklar nå, men har bare såvidt begynt å vaske litt. Glemmer egentlig bort at jeg skal ha barn en gang i løpet av de nærmeste ukene.. :0)

Skrevet

Jeg tenker litt motsatt. Tror desember kommer til å gå utrolig sakte, så jeg sparer alt av vasking og shopping til da, slik at jeg har noe å fylle dagene med :)

Skrevet

her er så å si dagene fult opp uansett... har ei tulle på 20mnd som krever sitt, så her skjer det noe hele tiden :))

Så i desember skal vi kose oss :))

Skrevet

Joda, jeg kjenner til den. Men her går minibolla i barnehagen, så jeg må ha noe å gjøre de timene han er der :)

Skrevet

hun går også i bhg, men da bruker jeg dagene på å slappe av og sove :)) så syns tia går såååå fort uansett, så her vil desember gå kjempe fort :)) hehe....

Men vi alle er forskjellige :))

Skrevet

Det er sant, og godt er det :)

Har du forresten kjøpt mye nye klær til babyen? Jeg har kjøpt en eneste body, kun som en symbolsk greie! Hehe. Vi har jo så utrolig mye fra før, og mye av det fikk vi aldri brukt engang.

Skrevet

Det eneste jeg har kjøpt er ull-klær. det hadde vi ikke etter storesøster og noen pysjer, hadde heller ikke bittesmå av di :))

Men skal kjøpe noen bodyer med navn på etterhver :))

Eller har vi et tonn me klær fra før, så ønsker oss ikke klær når tulla kommer ;) hehe...

Så er litt vanskelig å vite hva vi skal ønske oss når folk spør hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...