ღMorgenSolღ Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Slimproppen min har begynt å gå, den går ikke i en del, men mange små.. Kan det gå lang tid før det blir fødsel selv om den går?? Hodet er festet også.. Litt usikker her gitt, ingen rier eller noe så det er nok ikke mye mer på gang enda..
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 For min del begynte kom de første riene nesten samtidig med slimproppen, men så var jeg tre dager over termin. Andre kan gå i flere uker. Når har du termin?
ღMorgenSolღ Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg har nok ikke termin før januar.. Er i uke 31 nå. kjenner at nervene tar meg, synest det er litt tidlig hvis noe skulle hende..
satser & vesla Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Hei. Jeg har lest at hvis slimproppen går tidlig så danner det seg ny slimpropp :-)
mamman til Jonathan + spire Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Imitt forrige svangerkap så gikk slimproppen i flere små deler før hele "proppen" gikk. Den gikk 3 uker før termin og 8 dager etter at den var gått så hadde jeg lillegutt i armene mine:o) Hodet hadde også festet seg noen uker før den gikk.
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Min gikk i uke 27 til uke 29. siden da har det holdt seg tørt. er nå i uke 38, og enda ingen fødsel:) Men legene ga meg beskjed om å ta livet mere med ro og å ligge mest mulig da slimproppen gikk så tidlig. Hadde endel premature rier også da.. Regner med at det nå har bygd seg opp en ny slimpropp hos meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå